×
آخرین اخبار

مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در استان فارس محدود و مجازی برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 43056
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • 658 بازدید
  • پس از انقلاب سنت هر ساله بوده که ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان گرامی داشته می‌شد اما امسال مراسم ۱۳ آبان ماه نیز تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته و مراسم آن به صورت محدود برگزار می‌شود. به گزارش خبرروز، حجت‌الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود : امسال […]

    مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در استان فارس محدود و مجازی برگزار می‌شود

    پس از انقلاب سنت هر ساله بوده که ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان گرامی داشته می‌شد اما امسال مراسم ۱۳ آبان ماه نیز تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته و مراسم آن به صورت محدود برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرروز، حجت‌الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود : امسال به علت وضعیت موجود در سراسر کشور به ویژه استان فارس، امکان برگزاری یک تظاهرات یا تجمع بزرگ نیست و از آنجا که هم مسئولین و هم مکتب ما نسبت به سلامتی مردم و به زحمت نیفتادن جامعه حساس هستند، بنا شد مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان‌ها تنها با هماهنگی ستاد استانی کرونا و در صورت فراهم بودن موقعیت به صورت محدود برگزار شود و در غیر این صورت گرامیداشت این روز در فضای مجازی و بسترهای رسانه‌ای انجام می‌شود.

    وی از برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع استکبارستیزی ویژه دانش‌آموزان خبر داد که در آن از ظرفیت برنامه آموزشی مجازی شاد در برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان جهت شرکت دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

    بر اساس این  گزارش در شیراز یک مراسم نمادین در فضای باز با جمعیت محدود در زمان کوتاه و مهمتر از همه با در نظر گرفتن تمام دستور العمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله، استفاده از ماسک، تب سنجی و غربالگری شرکت‌کنندگان در صحن غدیر حرم مطهر شاهچراغ(ع) در ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ برگزار می‌شود

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *