×
آخرین اخبار

انتقاد نماینده بهبهان از فقر و بیکاری در خوزستان

  • کد نوشته: 39206
  • ۱۳۹۹-۰۷-۳۰
  • 534 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با اشاره به افزایش قیمت ارز، مسکن و خودرو و تورم اقتصادی از شرایط موجود انتقاد کرد. محمدطلا مظلومی آبزرگه، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: تورم لجام گسیخته و افزایش قیمت ارز، مسکن و […]

    انتقاد نماینده بهبهان از فقر و بیکاری در خوزستان

    دیدگاه نیوز/ نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با اشاره به افزایش قیمت ارز، مسکن و خودرو و تورم اقتصادی از شرایط موجود انتقاد کرد.

    محمدطلا مظلومی آبزرگه، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: تورم لجام گسیخته و افزایش قیمت ارز، مسکن و خودرو و بیکاری و نبود شغل برای جوانان، نوسانات بورس، پایان بودن حقوق و دستمزد، عدم اجرای رتبه بندی معلمان و تسری ندادن آن به سرایداران، عدم اجرای کامل قانون جامع ایثارگران، تبعیض در استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، عدم تسریع در همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگی و مستمری بیمه شدگان صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، عدم پرداخت حق پرستاری و کمک هزینه دانشگاه معلولین زندگی را بر مردم سخت کرده است.
    نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سفره مردم این روزها کوچک تر شده و گرانی‌های پنجه در گلوی نحیف و رنجور آنها انداخته است بی خیالی و بی توجهی مسوولان آستانه تحمل و صبوری آنها را به حداقل ممکن رسانده است.  
    این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به وضعیت اقتصادی و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش گفت: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است به دلیل توزیع ناعادلانه مواد خام و نهاده‌های دامی و کشاورزی مبتنی بر رانت و آتش افزایش قیمت‌های لحظه‌ای، کمبود دارو و واکسن، صنعت گر، کشاورز و دامدار شهرستان را ناامید کرده است.
    وی در پایان نطق خود گفت: آسیب‌های اجتماعی، فقر و بیکاری منجر به مهاجرت و کمتر شدن نسل حوزه انتخابیه‌ام شده ملتمسانه خواهان ورود مجلس به این ماجرای غم انگیز هستم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *