×
آخرین اخبار

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان از والدین شهدا و جانبازان در بستر بیماری+تصاویر

  • کد نوشته: 3846
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۹
  • 2756 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز  از مسجدسلیمان ؛ یک شنبه همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و ‌مهمانی خدا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگاران مسجدسلیمان به همراه پرسنل این اداره و معتمدین معین با حضور در بیمارستان و همچنین منزل با تعدادی از والدین شهدا و جانبازان در بستر بیماری دیدار و […]

    دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان از والدین شهدا و جانبازان در بستر بیماری+تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز  از مسجدسلیمان ؛ یک شنبه همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و ‌مهمانی خدا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگاران مسجدسلیمان به همراه پرسنل این اداره و معتمدین معین با حضور در بیمارستان و همچنین منزل با تعدادی از والدین شهدا و جانبازان در بستر بیماری دیدار و عیادت کردند.

    در این دیدارها رئیس بنیاد شهید و ‌امور ایثارگران مسجدسلیمان با اشاره به اینکه والدین شهدا از افتخارات کشور ما محسوب می‌شوند و مظهر ایثار و فداکاری برای ملت ایران هستند، افزود: والدین شهدا نمونه اسوه صبر و استقامت هستند و تکریم و تجلیل از این بزرگواران وظیفه همه ماست.

    ویسی شیخ رباط در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جانبازان، مدال پرافتخار شجاعت و شهامت را بر سینه خود دارند و امروز عزت و سربلندی و اقتدار ایران اسلامی به برکت مجاهدت و رشادت ایثارگران ( شهدا، جانبازان و آزادگان) عزیز می باشد.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان همچنین تاکید کرد باید جوانان با رشادت ها و فداکاری های جانبازان و ایثارگران آشنا شوند و این بزرگواران را الگو قرار دهند‌.

    شایان ذکر است در این دیدارها رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان و هئیت همراه از مادر شهید رضا شبانی؛ جانباز سرافراز کوروش میری؛ جانباز ،آزاده و پدر شهید راه علی قنبری و والدین شهید حمید نصیری شهنی عیادت و ضمن طلب سلامتی و عافیت برای این بزرگواران سفارشات لازم جهت رسیدگی به مشکلات درمانی آنان داده شد. 

    .

    .

    .

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *