×
آخرین اخبار

آغاز ثبت‌نام جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان

  • کد نوشته: 32056
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۲
  • 502 بازدید
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ثبت نام پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان آغاز شده و تا نهم مردادماه جاری ادامه دارد.
    آغاز ثبت‌نام جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ثبت نام پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان آغاز شده و تا نهم مردادماه جاری ادامه دارد.

    علی آشتاب روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره با امکان ثبت نام در ۲۲ گرایش شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و اتاق تعاون با هدف “رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی‌ها” برگزار می‌شود.

    او اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای ورود به این رقابت و شرکت در جشنواره اطلاعات کامل تعاونی خود و سایر مشخصات مربوط را در سامانه https://taavoni.mcls.gov.ir ثبت کنند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: این رویداد در راستای شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون، به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی، شهریور ماه همزمان با هفته تعاون برگزار خواهد شد.

    آشتاب ادامه داد: سابقه سه سال فعالیت و در حال بهره برداری بودن تعاونی، مثبت بودن تراز مالی شرکت در سه سال گذشته، برگزاری مجامع قانونی و رعایت قواعد حقوقی از سوی شرکت تعاونی و عدم محکومیت قضایی تعاونی طی سه سال اخیر از جمله شرایط شرکت در جشنواره است.

    او گفت: با پایان مهلت ثبت نام، اعتبار سنجی و و بازدید‌های میدانی و با توجه به وضعیت شیوع کرونا، جشنواره تعاونی‌های برتر. بصورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *