×
آخرین اخبار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:
وسائط نقلیه فاقد معاینه فنی جریمه می شوند

  • کد نوشته: 31757
  • ۱۳۹۹-۰۴-۳۰
  • 567 بازدید
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: پلیس راهور و پلیس راه با جدیت بیشتری نظارت بر وسائط نقلیه در خصوص دارا بودن معاینه فنی را انجام دهد و باخودروهای فاقد معاینه فنی برابرقانون برخورد شود.
    وسائط نقلیه فاقد معاینه فنی جریمه می شوند

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، گودرز امیری در جلسه کارگروه معاینه فنی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه کاهش آمار نشان از نبود کنترل جدی بر خودروهای سبک و سنگین دارد پلیس راهور وپلیس راه به این موضوع اهتمام ورزند.

    وی بیان داشت: مقرر شد پلیس راهور نسبت به اخذ لیست خودروهای باعمر ساخت بالای ۴ سال اقدام و به دلیل عدم داشتن معاینه فنی بررسی و گزارش شود.

    معاون عمرانی استاندار لرستان تاکید کرد: برای اتوبوس‌ها و کامیونهایی که دارای معاینه می‌باشند صورت وضعیت مسافر و باری صادر نمایند. پلیس راه نسبت به کنترل معاینه فنی خودروهای حمل بار ومسافر اقدام کند در صورت عدم داشتن معاینه فنی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام و به پایانه مورد نظر تذکر دهد.

    گودرز امیری ادامه داد: پیشنهاداتی با این مضمون به مدیریت مراکز فنی کشور ارجاع داده شود که در آیین نامه لحاظ و آنهایی که از قانونی سرپیچی میکنند توبیخ شوند

    وی گفت: باتوجه به اینکه بعضی مواقع سیستم ثبت معاینه فنی سنگین دچار اختلالاتی می شود پیشنهاد برای صدورگواهی موقت تا زمان رفع مشکل سیستم برای متقاضیان به مدیریت راههای کشور داده شود.

    معاون عمرانی استاندار لرستان در پایان افزود: ستادهای معاینه فنی شهرداری‌ها بصورت ماهانه در تمامی شهرهای دارای مرکزمعاینه فنی برگزار و قبل از تشکیل کارگروه استانی نتیجه به دفتر فنی استانداری لرستان گزارش شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *