×
آخرین اخبار

دیدار مسئولان شهرستان مسجدسلیمان با خانواده های شهدای سوم خرداد + تصاویر

  • کد نوشته: 3001
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۳
  • 4060 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز این دیدارها با حضور علیرضا ویسی شیخ رباط رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس احمد پور رییس اداره برق، مهندس نجاتی رئیس اداره محیط زیست، حاج آقا علیزاده از حوزه علمیه، جانباز سرافراز صحن علی چراغی از معتمدین معین بنیاد شهید، جانباز سرافراز رضایی معاون اداره برق و جمعی […]

    دیدار مسئولان شهرستان مسجدسلیمان با خانواده های شهدای سوم خرداد + تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز این دیدارها با حضور علیرضا ویسی شیخ رباط رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس احمد پور رییس اداره برق، مهندس نجاتی رئیس اداره محیط زیست، حاج آقا علیزاده از حوزه علمیه، جانباز سرافراز صحن علی چراغی از معتمدین معین بنیاد شهید، جانباز سرافراز رضایی معاون اداره برق و جمعی از پرسنل اداره بنیاد شهید مسجدسلیمان انجام گرفت. 

    رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در دیدار خانواده شهدای سوم خرداد ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین والدین شهدا، اظهار داشت: در جنگ‌های دنیا هیچ شهری ۳۵ روز مقاومت را نداشته، اما در خرمشهر این اتفاق بی‌بدیل رخ داد و ۶ هزار نفر از رزمندگان اسلام در عملیات‌ آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیدند. وی افزود: مسئولین در مسیر خدمتگذاری به مردم نیازمند دعای خیر خانواده و مادران شهدا هستند.

    ویسی شیخ رباط با بیان اینکه سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است افزود: آزادی خرمشهر از بزرگترین دستاوردهای جنگ تحمیلی است که با رشادت و دلاوری رزمندگان جان بر کف به ثمر نشست. حماسه ای ماندگار که توان جنگی رژیم بعث را درهم شکست و سرنوشت جنگ را تعیین کرد و اینگونه اقتدار و قدرت ایران را به جامعه بین المللی نشان داد.

    وی تصریح کرد: آزادی خرمشهر تنها یک پیروزی ساده نبود بلکه این پیروزی آغازی بر شکست‌های پیاپی دشمن در جبهه‌های نبرد شد و در واقع آزادی خرمشهر پایان توهم دشمنانی بود که به شکست و اشغال خاک ایران و نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی دل بسته بودند.

    بنابراین گزارش در پایان این دیدار ها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت مادران شهیدان محمد جمالپور، علیرضا جونقانی، محمد مراد محمدی، داراب اردشیری، نوذر ایوذه و کوروش باقری تجلیل و قدردانی شد. 

    لازم به ذکر است شهیدان محمد جمالپور، علیرضا جونقانی، محمد مراد محمدی، داراب اردشیری، نوذر ایوذه و کوروش باقری از شهدای عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر می‌باشند. 

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *