×
آخرین اخبار

درخواست حمزه نجف پور رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان از دادستان و استاندار خوزستان؛ به تخلف چند میلیاردی شرکت بیندر راه رسیدگی کنید

  • کد نوشته: 27271
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۰
  • 2095 بازدید
  • رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان در نامه ای خطاب به دادستان و استاندار خوزستان، خواستار رسیدگی ویژه به پرونده شرکت بیندر راه و ممانعت از تضییع اموال عمومی و حق و حقوق مردم مسجدسلیمان شد. به گزارش دیدگاه نیوز؛ حمزه نجف پور عضو شورای شهر مسجدسلیمان و رئیس کمیسیون فنی عمرانی این شورا […]

    درخواست حمزه نجف پور رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان از دادستان و استاندار خوزستان؛ به تخلف چند میلیاردی شرکت بیندر راه رسیدگی کنید

    رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان در نامه ای خطاب به دادستان و استاندار خوزستان، خواستار رسیدگی ویژه به پرونده شرکت بیندر راه و ممانعت از تضییع اموال عمومی و حق و حقوق مردم مسجدسلیمان شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ حمزه نجف پور عضو شورای شهر مسجدسلیمان و رئیس کمیسیون فنی عمرانی این شورا با ارسال نامه ای خطاب به اسکندری دادستان مسجدسلیمان و شریعتی استاندار خوزستان از آنها خواست با ورود به پرونده شرکت بیندرراه موضوع تخلفات صورت‌ گرفته توسط این شرکت را بررسی و مانع از تضییع اموال عمومی و حق و حقوق مردم مسجدسلیمان شوند.

    متن نامه حمزه نجف پور خطاب به استاندار خوزستان و دادستان مسجدسلیمان به شرح ذیل است :

    پیرو نامه مورخ ۹۸/۱۱/۶ در خصوص پروژه احداث بلوار کنار گذر در شهر مسجدسلیمان حد فاصل میدان دانشگاه آزاد تا بی بیان ( بلوار دوم شهری ) به استحضار می رساند پیمانکار فاز اول پروژه ، شرکت بیندرراه ، تاریخ شروع قراداد پروژه ۹۷/۴/۱۴ ، مدت‌زمان ۱۸ ماه و در تاریخ‌ های ۹۷/۴/۲۸ و ۹۷/۵/۱ و ۹۷/۵/۲۹ و ۹۷/۱۰/۱۱ مجموعا مبلغ ۹۲/۰۵۴/۵۱۰/۴۵۲ ریال نقدی و اوراقی بصورت ناخالص بدون کسورات بیمه و …. به پیمانکار پروژه پرداخت شده است.

    تاریخ اتمام قرارداد ۹۸/۱۰/۱۴ می باشد و متأسفانه به دلایل مختلف پیشرفت‌ واقعی پروژه تقریبا ۳۴ درصد و معادل ریالی ۳۳/۹۵۷/۰۰۰/۰۰۰ بوده و در واقع نسبت به پرداختی به پیمانکار ، پروژه از پیشرفت فیزیکی واقعی برخوردار نبوده است و پس از پایان‌ زمان‌ قرارداد پروژه، در جهت همکاری برای اتمام پروژه طی جلسه ای که در تاریخ ۹۸/۱۱/۷ با حضور اعضای شورای شهر ، شهردار و مدیر عامل شرکت بیندر راه ، مدت زمان حداکثر ۴ ماه ( تا پایان اردیبهشت ۹۹ ) قرارداد پروژه تمدید گردید.

    در ادامه‌ نامه عضو شورای شهر مسجدسلیمان آمده‌ است‌ ؛ متاسفانه علی رغم تعهدات ، اقدامات اجرایی لازم از سوی شرکت بیندرراه در این ۴ ماه صورت نگرفته است لذا خواهشمند است در جهت احقاق حقوق عامه ترتیبی اتخاذ گردد ، تخلف صورت گرفته خارج از نوبت ، بصورت ویژه پیگیری و مورد رسیدگی قرار گیرد و ضرر و زیان وارده با نرخ کارشناسی روز مطالبه گردد.

    گفتنی است ؛ رو نوشت این نامه برای رئیس دادگستری کل خوزستان ، مدیرکل بازرسی خوزستان، رییس برنامه و بودجه اُستان ، امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس ، شهردار ، فرماندار، رئیس اداره اطلاعات و فرمانده سپاه مسجدسلیمان نیز ارسال شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *