به گزارش دیدگاه نیوز، علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقهای خوزستان از اجرای طرح توسعه و افزایش ظرفیت پست برق فجر شهرستان مسجدسلیمان خبر داد و اظهار کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فجر با هدف تقویت شبکه برق و عبور مطمئن از اوج مصرف تابستان سال ۱۴۰۵، بهسازی و توسعه پیدا کرده است.
وی افزود: در اجرای این پروژه که با ارزش سرمایهگذاری ۷۱۱ میلیارد ریال انجام شده، یک دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۳۰ مگاولتآمپر جایگزین ترانسفورماتور ۲۷ مگاولتآمپری موجود در این پست شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای خوزستان تصریح کرد: افزایش پایداری شبکه فوق توزیع در شهرستان مسجدسلیمان و منطقه شمالشرق استان خوزستان، همچنین تأمین برق مطمئن مشترکان خانگی و صنعتی، از مهمترین اهداف اجرای این طرح توسعهای بوده است.
اسدی ادامه داد: اجرای این پروژه علاوه بر افزایش ظرفیت پست برق فجر، امکان مانور بیشتر در شبکه توزیع برق و اصلاح پروفیل ولتاژ را نیز فراهم میکند که نقش مهمی در بهبود کیفیت برقرسانی خواهد داشت.
وی همچنین با دعوت از مردم برای مشارکت در پویش مدیریت مصرف برق «یک کولر، کمتر؛ قرار همدلی» گفت: همراهی مشترکان در مدیریت مصرف انرژی، نقش مهمی در عبور موفق از روزهای اوج مصرف تابستان دارد.
گفتنی است پیش از این نیز مدیرعامل شرکت برق منطقهای خوزستان از اجرای طرحهای بهینهسازی و افزایش ظرفیت شبکه برق در نقاط مختلف استان با هدف تأمین برق پایدار در فصل تابستان خبر داده بود.
شرکت برق منطقهای خوزستان مسئولیت تأمین و انتقال برق در استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.
بدون نظر! اولین نفر باشید