×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان در چهاردهمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا:
کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد / تعطیلی صنوف غیرضروری در شهرستان همچنان برقرار است

  • کد نوشته: 22236
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۶
  • 554 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،صبح امروز(شنبه) با هدف کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، چهاردهمین قرارگاه کنترل بیماری کوئید۱۹(کرونا)در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. شرایط فعلی شهرستان مرهون تلاش و همکاری جمعی است فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تقدیر از همه همکاری و همدلی در بین مردم […]

    کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد / تعطیلی صنوف غیرضروری در شهرستان همچنان برقرار است

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،صبح امروز(شنبه) با هدف کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، چهاردهمین قرارگاه کنترل بیماری کوئید۱۹(کرونا)در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    شرایط فعلی شهرستان مرهون تلاش و همکاری جمعی است

    فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تقدیر از همه همکاری و همدلی در بین مردم و ادارات شهرستان گفت:از زحمات همه از جمله سپاه پاسداران،نیروی انتظامی،هوانیروز،سازمان های مردم نهاد،هلال احمر،بیمارستان های تامین اجتماعی و شرکت نفت و اصحاب رسانه تشکر میکنم و قطعا شرایط خوب فعلی مرهون همکاری دسته جمعی است.

    کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد

    وی ادامه داد:کار تمام نشده است و تا اطلاع ثانوی مبادی و ورودی شهرستان کنترل خواهد شد و انتظار داریم مردم مشارکت لازم را داشته باشند.
    دکتر پاکدل اضافه کرد:شرایط خوب شهرستان مرهون تلاش و همکاری همه مردم،اصناف و ادارات است و در این زمینه از همکاری بی دریغ شرکت نفت مسجدسلیمان تشکر می کنم زیرا کمک شایانی در بحث تجهیزات پزشکی صورت داده است.

    تعطیلی صنوف غیرضروری در شهرستان همچنان برقرار است

    رئیس شورای تامین مسجدسلیمان عنوان کرد: تعطیلی صنوف غیرضروری بازار همچنان ادامه دارد و تمامی دستفروشان سطح بازار توسط شهرداری جمع آوری خواهد شد و انتظار می رود شهرداری در خصوص جمع آوری و برخورد با ورود احشام در شهرستان برخورد کند.
    وی تاکید کرد: ممنوعیت تجمعات ادامه دارد و باید مراسمات فاتح خوانی با تعهد و کنترل برگزار شوند تا از تجمع جلوگیری شود.
    علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان هم با تقدیر اقدامات سپاه،نیروی انتظامی،هلال احمر،هوانیروز،سازمان های مردم نهاد،شرکت نفت و اصحاب رسانه در جریان بیماری کرونا گفت:خوشبختانه در بحث کنترل این بیماری شاهد همدلی و کنترل خوبی در شهرستان بودیم و ان شاءالله این تدابیر ادامه خواهد داشت تا این بیماری به طور کامل در شهرستان ریشه کن شود.
    وی ادامه داد:از اقدامات اداره صمت تشکر میکنم و عملکرد قابل قبولی در بحث برخورد و مدیریت بازار شهرستان به کار بست.
    در ادامه این جلسه رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان ضمن تقدیر همه نهادهای درمانی،نظامی و انتظامی در جهت کنترل این بیماری در شهرستان،گفت:خوشبختانه توانستیم با کمک همکاران پرتلاش شبکه بهداشت تقریبا ۱۰۰درصد جمعیت شهرستان را از طریق سامانه ۲۰۳۰ غربالگری کنیم و در بحث سامانه خوداظهاری سلامت،شاهد مشارکت ۱۲.۶درصدی بودیم که نشان دهنده حضور ۱۵ هزار نفری مردم در این سامانه است.
    رئیس اداره صمت شهرستان مسجدسلیمان هم در سخنانی ضمن تقدیر از مشارکت همگانی در بحث کنترل این بیماری گفت:تعطیلی صنوف همچنان ادامه دارد و بحث ساعات کاری نیازمند مدیریت است که انتظار می رود همچنان همکاری ها ادامه داشته باشند.

    رئیس شبکه بهداشت مسجدسلیمان هم در ادامه این جلسه اذعان کرد:در حال حاضر نمی توان جشن پایان کرونا در شهرستان را اعلام کرد اما تدابیر خوب شورای تامین باعث شد تا امروز شرایط خوبی داشته باشیم.

    دکتر شمی پور تاکید کرد:روند تولید ماسک و نوع آن طبق قانون باید به تایید معاونت غذا و دارو برسد و هر ماسک تولیدی را باید برای تایید به مرکز استان خوزستان فرستاده شود در غیراینصورت فاقد تاییدیه بهداشتی است.

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *