×
آخرین اخبار

اجاره ۷۰ واحد تجاری در شوشتر بخشیده شد

  • کد نوشته: 21925
  • ۱۳۹۹-۰۱-۰۸
  • 638 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رییس اتاق اصناف شوشتر گفت : مالکان ۷۰ واحد تجاری در این شهرستان ، اجاره بهای اسفندماه خود را به مستاجران بخشیدند. علی سوزنگر پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد : مالکان این واحدهای تجاری اجاره بهای اسفند ماه را تا پایان بحران کرونا به مستاجران […]

    اجاره ۷۰ واحد تجاری در شوشتر بخشیده شد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رییس اتاق اصناف شوشتر گفت : مالکان ۷۰ واحد تجاری در این شهرستان ، اجاره بهای اسفندماه خود را به مستاجران بخشیدند.

    علی سوزنگر پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد : مالکان این واحدهای تجاری اجاره بهای اسفند ماه را تا پایان بحران کرونا به مستاجران بخشیدند. 

    وی افزود : برخی مالکان نیز امسال در شهرستان شوشتر از افزایش اجاره بها در سال جدید صرف نظر کردند . 

    رییس اتاق اصناف شوشتر ضمن قدردانی از اقدام خیر خواهانه این مالکان ادامه داد : واحدهای صنفی در شوشتر از ابتدای بحران تاکنون همکاری خوبی با شورای سلامت داشته اند و به جز واحدهای صنفی تامین مایحتاج روزمره شهروندان ، بقیه واحدها تعطیل شده اند .

    وی اضافه کرد : از دیگر مالکان تقاضاداریم به مستاجران کمک کنند و از خیران نیز انتظار داریم در این زمینه مستاجران را یاری دهند .

    دیدگاه نیوز/ کسبه در هنگام تعطیلی بازار با مشکلات زیادی روبرو هستند و وقتی مالکان مغازه‌ها این اقدام خیر را انجام دهند فشار از دوش آنان برداشته شده و حداقل بابت پرداخت کرایه محل کسب دغدغه ای نخواهند داشت.با توجه به شیوع بحران کرونا و تعطیلی بازار و اماکن کسب و کار باید هوای همدیگر را داشته باشیم و یاد داشته باشیم  ما هر کدام در قبال همشهریان و هم نوعانمان سهمی در مقابله با بحران کرونا داریم تا بتوانیم با موفقیت کرونا را شکست دهیم و بر این ویروس خطرناک غلبه کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *