به گزارش دیدگاه نیوز ؛ بنا بر اعلام استانداری خوزستان به دنبال اعلام معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعات کاری ادارات و دستگاههای اجرایی کشور تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد. این تغییرات به منظور صرفهجویی در مصرف انرژی و تقارن با ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.
بر اساس این اعلام، ساعات کاری ادارات و دستگاههای اجرایی استانی از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ خواهد بود. این تصمیم در پی اجرای بخشنامه شماره ۳۳۹۶۸/۶/۴۴ مورخ ۲۸/۹/۱۴۰۳ صورت گرفته است و اجرای آن از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۳ آغاز شده بود.
ساعتی پیش استانداری خوزستان اعلام کرده بود بر اساس ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور ساعت اداری از فردا چهارشنبه اول اسفند ماه به روال سابق (شروع فعالیت ادارات از ساعت ۷ صبح) باز میگردد که پس از دقایقی این خبر را از خروجی خود حذف کرد.
استانداری خوزستان خبر تغییر ساعات اداری را پس گرفت
بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، تغییر ساعات کاری ادارات برای مدیریت انرژی و تقارن با ماه رمضان ادامه...
بدون نظر! اولین نفر باشید