×
آخرین اخبار

پیام تبریک رئیس نظام مهندسی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز مهندس

  • کد نوشته: 20626
  • ۱۳۹۸-۱۲-۰۵
  • 675 بازدید
  • محسن مهمدی کرتلایی ، رییس نظام مهندسی شهرستان مسجدسلیمان، در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه، سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسی تبریک گفت.
    پیام تبریک رئیس نظام مهندسی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز مهندس

    محسن مهمدی کرتلایی ، رییس نظام مهندسی شهرستان مسجدسلیمان، در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه، سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسی تبریک گفت.

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، محسن مهمدی کرتلایی در پیامی اظهار داشت: 

    مهندس کسی است که تلاش می کند که یک ساختار عملیاتی و عملی از مفهومی را ایجاد کند. از اینرو ملاحظات بسیاری بر روی کار مهندسی تأثیر دارند؛ که از آن دسته ملاحظات دقت بالا توانایی تحلیل کنش ها و وا کنش ها می باشد. یک مهندس موفق در بالا رفتن سطح زندگی بشر تاثیر بسزایی می گذارد. او با در نظر گرفتن قوانین و استفاده بجا از آنها و ترکیب موثر برخی از آنها قادر خواهد بود نیازهای اجرایی نسل بشر را با کیفیت مناسب و در کمترین زمان و با بالاترین بازده بر طرف سازد…

    امروزه سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش ازدو دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است که ارائه خدمات مهندسی واقعی و رعایت اخلاق حرفه ای راهکارهای اصلی در این راستا می باشند.

    بی شک همراهی و همسویی سازمان بامراجع مرتبط در حوزه ساخت و ساز در اجرای برنامه ها ، موانع پیش روی در رعایت اصول فنی وبهره مندی همه ساختمان ها از خدمات مهندسی را از میان برداشته و با افزایش عمر مفید ساختمان و به حداقل رسیدن خسارت در هنگام بروز بلایای طبیعی ، به اهداف تعیین شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ضوابط شهرسازی دست خواهیم یافت.

    اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندسین تلاشگر شهرستان و جامعه مهندسی استان و کشور، این روز سترگ و پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان ،تبریک و تهنیت عرض نموده ، سربلندی،بهروزی و سعادت یکایک عزیزان را از دانای توانا خواهانم

    دفتر نمایندگی شهرستان در یک سال گذشته، تمرکز عمده خود را بر ایجاد انسجام، تعامل و فضایی پویا بین همکاران در جهت انجام فعالیت های حرفه ای و سازمانی – تسریع امور اداری و جلب رضایت اعضاء و همشهریان – ارتقا کیفیت ساخت و ساز -تلاش بی وقفه و خدمات رسانی در بخش بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله بصورت داوطلبانه و ارایه خدمات مهندسی (طراحی و نظارت) با اعمال تخفبف ۷۵درصدی به همشهریان در این بخش و… بکار گرفت. امید است درسال جدید با همت و حمایت همه اعضا بتوانیم خدمات مطلوبتری در سطح شهرستان و شهرهای همجوار ارایه نماییم.

    پنجم اسفند ماه، روز مهندسی را در حالی گرامی می داریم که خود را متعهد به دفاع همه جانبه از حقوق تمامی مهندسان و ذینفعان اجتماعی این حرفه می دانیم و بر این باوریم با انسجام و خردمندی کلیه مهندسین خواهیم توانست مسیولیت های خطیر خود را به خوبی ایفا نموده و سربلند در برابر تاریخ و مردم عزیزمان باشیم …. انشاالله .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *