×
آخرین اخبار

توصیه به دکتر موالی زاده؛
شایسته سالاری را به جای جریان‌های سیاسی و انتصابات فامیلی مدنظر قرار دهید

  • کد نوشته: 203648
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲
  • 20 بازدید
  • توصیه به دکتر موالی زاده شایسته سالاری را به جای جریان‌های سیاسی و انتصابات فامیلی مدنظر قرار دهید  بعد از فرازونشیب‌های متعدد که گزینه‌های مختلف مطرح بودند، هیات دولت به این نتیجه رسید که آقای موالی زاده انتخاب شود. ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم و انتخاب، انتخاب خوبی است گرچه گزینه‌های مطرح شده دیگر […]

    شایسته سالاری را به جای جریان‌های سیاسی و انتصابات فامیلی مدنظر قرار دهید

    توصیه به دکتر موالی زاده

    شایسته سالاری را به جای جریان‌های سیاسی و انتصابات فامیلی مدنظر قرار دهید

     بعد از فرازونشیب‌های متعدد که گزینه‌های مختلف مطرح بودند، هیات دولت به این نتیجه رسید که آقای موالی زاده انتخاب شود. ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم و انتخاب، انتخاب خوبی است گرچه گزینه‌های مطرح شده دیگر هم گزینه‌های مناسبی بودند. در هر صورت تصمیم گیری با هیات دولت بود. آقای موالی زاده در کشور سوابق خوبی دارد. امیدواریم در استان خوزستان هم بتواند توانمند کار کند.
    اولین نیاز خوزستان این است که در شاخص‌های توسعه‌ای به نصاب کشور برسد. ما  در بسیاری شاخص‌ها در حوزه توسعه و امور زیربنایی از سطح کشور پایین‌تر هستیم. امیدواریم این موضوع اولین اولویت ایشان باشد.
    بحث بعدی خود کهن شهر شوشتر و مسائل خاص گردشگران است  که حتما در رابطه با حمل و نقل آنها در تمام حوزه‌های هوایی، ریلی و ناوگان زمینی باید اتفاقات خوبی بیفتد تا هم گردشگر بیشتری به کهن شهر شوشتر بیاید و هم شوشتر از خدماتی که به گردشگران می دهد بهره‌مند شود. 

    توصیه این است از همه قشرها استفاده شود و شایسته سالاری و نه به جریان‌های سیاسی و فامیل بازی را مدنظر قرار دهند.
    ما در این زمینه در خوزستان و کهن شهر شوشتر آسیب زیادی دیدیم و متاسفانه افراد مناسب و خوبی را به لحاظ مسائل سیاسی و عدم ارتباط فامیلی با مدیریت استانی از چرخه انتخاب گردونه اجرایی حذف کردند.
    مجددا خواهش از ایشان این است معیارش، معیار شایسته سالاری باشد نه جریان‌های سیاسی و از تمام سلایق سیاسی شایسته استفاده کند .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمدباقرعباسی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *