×
آخرین اخبار

ناصر سرگزی دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی: معرفی و حمایت از نیروهای شایسته اولویت اول جبهه

  • کد نوشته: 202643
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۹
  • 38 بازدید
  • سرگزی دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی در نشست شورای راهبردی جبهه :سیاست این تشکل مردمی و فرهنگی حمایت از نیروهای شایسته در سازمانهای های دولتی و فرهنگی و آموزشی می باشد.

    ناصر سرگزی دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی: معرفی و حمایت از نیروهای شایسته اولویت اول جبهه

    به گزارش دیدگاه نیوز،دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی در نشست اعضای شورای راهبردی که با حضور دکتر جراره نماینده مجلس شورای اسلامی از تهران برقرار گردید. سیاست راهبردی این جبهه فرهنگی را شناسای و معرفی نیروهای شایسته. توانمند .با درایت و سلامت به دولت اعلام نمود و اظهار داشتند :تا وقتی از نخبگان و افراد فرهیخته در سطوح بالای مدیریتی استفاده نشود اتفاقی در جریان بهبود وضعیت فعلی رخ نخواهد داد.

    سرگزی آموزش و پرورش را دریای از فعالیتهای متنوع علمی آموزشی و تربیتی دانست و اظهار نمودند: اگر مدیریت مناسب و کاربردی و بر اساس شایسته سالاری در انتصابات این حوزه ای مهم واگذار شود شاهد بوجود آمدن اتفاقات خوشایند و مورد نظر مردم و فرهنگیان قرار خواهد گرفت.
    دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی راه رسیدن به جامعه مطلوب و سازمان رشد یافته را از طریق بهره مندی از توانمندیهای درست تشکلهای غیر دولتی دانسته و بیان داشتند :در جوامع پیشرفته نقش تشکلهای مردی پررنگ و تاثیر گذار است و همین باعث رشد خرد جمعی و بالا رفتن میزان حضور و مشارکت مردم در امور مختلف اجتماعی و فرهنگی و… شده است.
    در ادامه دکتر جراره نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار مسرت و گفتگوی مستقیم با دبیران استانها بصورت ویدیو کنفرانس از اعلام آمادگی خویش جهت هر گونه همکاری در حوزه های مورد نظر این مجموعه خودجوش و اجتماعی و فرهنگی بیان نمودند در ادامه چند تن از دبیران استانها به بیان برنامه ها و اقدامات صورت گرفته جبهه در استان خویش پرداخته و گفت و شنو در خصوص راهبرد جبهه فرهنگیان و فرهیختگان در برنا مه های آموزش و پرورش مورد بررسی و مشورت اعضای شورای راهبردی و نماینده مجلس واقع گردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *