×
آخرین اخبار

پیام شهردار مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

  • کد نوشته: 202266
  • ۱۴۰۳-۰۶-۳۱
  • 13 بازدید
  • شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم شهیدپرور مسجدسلیمان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تبریک گفت.

    پیام شهردار مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

    به گزارش دیدگاه نیوز، متن پیام محمد خسروی به شرح ذیل است :

    پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است.

    دفاع مقدس، تجلی شکوه و عظمت ایثار، ایمان، اراده، وحدت و سربلندی ملت غیور، مومن و انقلابی ایران اسلامی در حراست و پاسداری از آب و خاک و مرز و سرزمین و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که در تاریخ این دوران به ثبت رسیده است.

    بی‌شک هشت سال دفاع مقدس میراث تمام نشدنی و ماندگار و گنجینه پر گوهری برای بهره‌گیری و بهره‌مندی همه نسل ها و جلوه گاه آیین قدسی برای خدا زیستن و برای خدا جان سپردن بوده و خواهدبود‌

    آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد، ادای تکلیف نماییم.

    اینجانب هفته دفاع مقدس را به محضر خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان عزیز و ایثارگران گرانقدر به‌ویژه مردم ولایتمدار و متدین مسجدسلیمان تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال، برای ملت باعزت و بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم ولایی و شهیدپرور مسجدسلیمان توفیق بیش از پیش مسئلت می کنم.

    محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *