×
آخرین اخبار

خبرگزاری اصولگرا مدعی شد: فقط ۱۵ دانشجو در ۱۴۰۱ اخراج شدند

  • کد نوشته: 202061
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۳
  • 23 بازدید
  • در میان دانشجویان فعال در اغتشاشات ۱۴۰۱، در دانشگاه آزاد کمتر از ۱۵ نفر اخراج و در مجموع دانشگاه‌های زیرمجموعۀ وزارت علوم نیز تنها ۴ نفر حکم اخراج غیر قطعی دریافت کرده‌اند.

    خبرگزاری اصولگرا مدعی شد: فقط ۱۵ دانشجو در ۱۴۰۱ اخراج شدند

    خبرگزاری اصولگرا با انتشار گزارشی با تیتر «چند دانشجو به‌خاطر فعالیت در اغتشاشات اخراج شده‌اند؟» نوشت: درحالی‌که به‌صورت غیرمتعارفی در روز‌های گذشته موضوع بازگشت دانشجویان و اساتید اخراجی فعال در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ در رسانه‌های اصلاح‌طلب و ضدانقلاب خارج‌نشین مطرح می‌شود، آمار‌های رسمی نشان می‌دهد اساسا دانشجویان اخراجی این حوادث بسیار انگشت‌شمار هستند.

    به گزارش فارس، در دانشگاه‌های ایران درحال حاضر بیش از ۳ میلیون دانشجو مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد، اقلیتی ناچیزی در حوادث ۱۴۰۱ فعال بوده‌اند.

    به‌گفتۀ یک منبع آگاه، در میان دانشجویان فعال در اغتشاشات ۱۴۰۱، در دانشگاه آزاد کمتر از ۱۵ نفر اخراج و در مجموع دانشگاه‌های زیرمجموعۀ وزارت علوم نیز تنها ۴ نفر حکم اخراج غیر قطعی دریافت کرده‌اند. همچنین در دانشگاه‌های زیرمجموعۀ وزارت بهداشت نیز فقط ۲ نفر اخراج شده‌اند.

    این منبع آگاه افزود تعدادی بسیار کمی از دانشجویان بین یک تا ۴ ترم تحصیلی تعلیق شده‌اند، که تعلیقی‌های ۴ ترمی البته بسیار اندک هستند. با توجه به گذشت بیش از ۴ ترم تحصیلی از حوادث ۱۴۰۱، قاعدتا دانشجوی تعلیقی دیگر نباید وجود داشته باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *