×
آخرین اخبار

نماینده طالبان: اگر مردم ایران رنجیده شدند عذرخواهی می‌کنم

  • کد نوشته: 201810
  • ۱۴۰۳-۰۶-۳۰
  • 4 بازدید
  • معاون وزارت حج و اوقاف حکومت طالبان ضمن عذرخواهی از مردم ایران در ویدئویی دلیل عدم برخاستن هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را توضیح داد.

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری دیدگاه نیوز، «عبدالرحمان منصور» معاون حج و اوقاف حکومت طالبان با انتشار ویدئویی درباره دلیل عدم ایستادن هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : قصد بی‌احترامی به سرود جمهوری اسلامی ایران را نداشتم اگر مردم ایران رنجیده شدند، عذرخواهی می‌کنم.

    وی در این ویدئو گفت: زمانی که در کشور ما سرود و ترانه برای نظام و وطن خوانده می‌شود همه در حالت نشسته هستند بر همین اساس بر اساس عرف و سنت خودمان عمل کردیم.

    منصور همچنین تاکید کرد: ما به جمهوری اسلامی ایران ارادت داریم و خواستار ارتباط، هماهنگی و دوستی بیشتر هستیم.

    .

    این مقام طالبان همچنین اظهار داشت: از برگزاری کنفرانس‌هایی مانند «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک با تمرکز بر مسئله فلسطین» که خوشحال هستیم و چنین کنفرانس‌هایی را برای وحدت جامعه اسلامی ضروری می‌دانیم که تاثیرات مفید برای همه دارد.

    در پی اقدام غیرمتعارف و غیرقابل قبول نماینده اعزامی افغانستان به کنفرانس وحدت اسلامی در عدم احترام به سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، رئیس اداره دوم آسیای جنوبی وزارت امور خارجه صبح امروز (جمعه) سرپرست سفارت این کشور را به وزارت امور خارجه احضار کرد.

    احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت امور خارجه

    انتهای پیام/

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *