سید محمد حسینی نوشت: جناب رئیس بورس! مگر شورای عالی بورس حق دارد پرداخت وام میلیاردی را که مصداق تبعیض ناروا و خلاف قانون اساسی است، تصویب کند؟! مگر مدیران حق دارند در اموال مردم و بیتالمال که نزدشان امانت است به نفع خود تصرف کنند؟! مگر مولایمان نفرمود: ان عملک لیس لک بطعمه و لکنه فی عنقک امانه!

بدون نظر! اولین نفر باشید