×
آخرین اخبار

افزایش تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی لرستان/ علت چیست؟!

  • کد نوشته: 196444
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۳
  • 86 بازدید
  • رئیس پلیس راه لرستان از افزایش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: متاسفانه تصادفات منجر به جرح و فوت ناشی از عجله و شتاب بی مورد رانندگان در جاده ها می باشد.

    افزایش تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی لرستان/ علت چیست؟!

    به گزارش دیدگاه‌نیوز از لرستان؛ سرهنگ محمدزارعی گفت: به طور کلی خطاهای انسانی از مهمترین عامل تصادفات و تلفات جاده ای به شمار می رود و تنها راه جلوگیری از آن رعایت قوانین و مقررات حاکم بر جاده است.

    وی با اشاره به اینکه یکنواختی و پر پیچ و خم بودن جاده های کوهستانی در تصادفات بی تاثیر نیست گفت: رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ در جاده ها خودداری نمایند.

    سرهنگ محمدزارعی تصریح کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جان عزیزانمان را حفظ کنیم و در اثر بی احتیاطی شاهد از بین رفتن آن ها در جلوی چشمانمان که جز پشیمانی و غم و قصه چیز دیگری را به دنبال ندارد نباشیم.

    رئیس پلیس راه لرستان در پایان با تاکید بر رعایت فاصله مجاز با خودرو های جلویی هنگام رانندگی گفت: رانندگانی که هنگام رانندگی فاصله مجاز با خودروی جلویی را حفظ نمی کنند قادر نخواهند بود در مواقع مورد نیاز سریع عکس العمل نشان دهند و ترمز کنند، این فاصله به خاطر این است که اگر به هر دلیلی خودرو جلویی ترمز کرد و ایستاد بتواند از وقوع تصادفات جلوگیری کند.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *