×
آخرین اخبار

گفتگو با کاراته کار جوان استان فارس:
سارا مؤذنی: در استان فارس، رشته کیوکوشین بسیار رقابتی است/ تمام تلاش خود را برای ملی پوش شدن می کنم سارا موذنی کاراته کا جوان در بخش کیوکوشین سبک کنبوکای است.

  • کد نوشته: 188729
  • ۱۴۰۳-۰۲-۲۴
  • 583 بازدید
  • وی از اواخر سال ۹۳ زیر نظر شی هان الهه صفری شروع به فعالیت کرده است و اکنون دارای مربیگری درجه ۳ و دفترچه داوری JB و کمربند مشکی دان ۲ است. قهرمانی و قهرمان پروری را همزمان کار میکند و تعدادی شاگرد هم در دو باشگاه دارد… سارا موذنی، کاراته کا کیوشین سبک کنبوکای […]

    سارا مؤذنی: در استان فارس، رشته کیوکوشین بسیار رقابتی است/ تمام تلاش خود را برای ملی پوش شدن می کنم سارا موذنی کاراته کا جوان در بخش کیوکوشین سبک کنبوکای است.

    وی از اواخر سال ۹۳ زیر نظر شی هان الهه صفری شروع به فعالیت کرده است و اکنون دارای مربیگری درجه ۳ و دفترچه داوری JB و کمربند مشکی دان ۲ است. قهرمانی و قهرمان پروری را همزمان کار میکند و تعدادی شاگرد هم در دو باشگاه دارد…
    سارا موذنی، کاراته کا کیوشین سبک کنبوکای است که در سال۹۷ لیگ سبک آزاد استان فارس بازی کرده و مقام دوم رو کسب کرده و همچنینی سابقه مسابقه در لیگ کشوری را دارد. او مقام های استانی و کشوری زیادی کسب کرده و در مسابقات خاورمیانه اصفهان و لیگ کاراته وان در تهران، مسابقه داده است.
    سارا موذنی در رابطه با شروع ورزش خود، عنوان کرد: با دوستم تصمیم گرفتیم رشته کاراته را آغاز کنیم، او تا کمربند آبی یعنی کمربند سوم بیشتر تمرین نکرد اما من ادامه دادم و به کمربند دان دو ،، موقعیت فعلی رسیدم.
    او در خصوص اهداف ورزشی اش گفت: تمام تلاش خود را می کنم که قدرتمند تر مسابقه بدهم تا علاوه بر مسابقات استانی و کشوری، در مسابقات برون مرزی نیز شرکت کنم.
    موذنی با اشاره به بهترین خاطره حرفه ای خود افزود: سال ۹۵ که در مسابقات کشوری که در شهر سمنان برگزار می شد شرکت کردم و با تلاش زیاد قهرمان شدم و مقام اول را کسب که از بهترین اتفاقات گذشته در مسیر ورزشی اش بود.
    وی درمورد حمایت های فدراسیون کاراته اظهار داشت: هیچ حمایتی از جانب فدراسیون صورت نمی گیرد و صفر تا صد هزینه ها با خود کاراته کا هست، در صورتی که بعضی از هزینه های پایه باید از جانب هیئت استان ها و فدراسیون باشد.
    سارا موذنی در پایان خاطر نشان کرد: در استان فارس، رشته کیوکوشین بسیار رقابتی است و سطح بسیار بالایی دارد. سبک های مختلفی در این استان کار می شود که می توان به آینده کاراته در فارس امیدوار بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیرعلی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *