×
آخرین اخبار

آیین تودیع سرپرست شهرداری و معارفه شهردار جدید مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد نوشته: 18776
  • ۱۳۹۸-۰۹-۰۲
  • 3214 بازدید
  • به گزارش خبر روز از مسجدسلیمان، این مراسم در جمع رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، سرپرست شهرداری، معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری برگزار شد.
    آیین تودیع سرپرست شهرداری و معارفه شهردار جدید مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، این مراسم در جمع رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، سرپرست شهرداری، معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری برگزار شد.

    در این جلسه وحید زمانی رئیس شورای شهر مسجدسلیمان ضمن تبریک به نوید شعبانی برای تصدی سکان شهرداری مسجدسلیمان اظهار کرد: اعضای شورای شهر و مردم از شهردار جدید می خواهند تمامی توان خود را برای عمران و آبادانی مسجدسلیمان بگذارد و از توان و نیروی پرسنل شهرداری جهت پیشبرد اهداف سازمان شهرداری استفاده نمایند.

    وی ابراز داشتند که امیدواریم در ادامه مسیر شاهد تحول شهری باشیم که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

    وحید زمانی رئیس شورای شهر مسجدسلیمان ضمن تقدیر و ‌قدردانی از تلاش ها و‌ اقدامات محمد زراسوندی در مدت سرپرستی شهرداری بیان کرد: شورای شهر مسجدسلیمان با بررسی گزینه های مختلف بعد از تبادل نطر در نهایت نوید شعبانی را به عنوان شهردار مسجدسلیمان معرفی نمود هر چند که در این راه اختلاف نظر و سلیقه های متفاوت در بین اعضای شورای شهر بوجود آمد اما در نهایت این اختلاف نظرها ختم به تعامل و همدلی در بین اعضای شورای شهر شد.

    رئیس شورای شهر مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد فضای بدون تنش، رفع مشکلات مالی و معیشتی کارکنان و ارتقای انگیزه و شادابی برای پرسنل و روحیه خستگی ناپذیر برای پرسنل شهرداری را از دغدغه های شورا خواند و افزود: امید است مهندس شعبانی ضمن ایجاد منابع مالی پایدار این دغدغه همکاران مجموعه شورا و شهرداری را مرتفع کند.

    زمانی ادامه داد: بهسازی سیستم اداری و مالی ، ساماندهی و رفع مشکلات شهری، حرکت در راستای ارتقا و آبادانی شهر و استفاده از همه ظرفیت های شهرستان  از جمله انتظارات شواری دور پنجم از شهردار جدید است. البته شورا نیز وظایف نظارتی را به صورت مستمر و مؤثر انجام خواهد داد تا ان شاء الله بتوانیم اعتماد و‌ رضایت شهروندان به مجموعه شهرداری جلب کنیم.

    نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات محمد زراسوندی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان بیان داشت: از حسن اعتمادی که شورای پنجم در انتخاب بنده بعنوان شهردار داشته است تقدیر و تشکر می کنم و از اینکه فرصتی به من داده شد که در شهر و زادگاهم به همشهریانم خدمت کنم خداوند را شاکرم.

    شهردار مسجدسلیمان در رابطه با اولویتهای کاری خود اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم، استفاده از همکاری و خدمات سایر دستگاه های شهرستان در جهت خدمات رسانی به مردم، منظر و مبلمان شهری و جذب اعتبارات و افزایش مشارکت مردمی ؛جذب سرمایه گذاری و شایسته سالاری و استفاده از نیروهای متخصص شهرداری از مهمترین اولویتهای کاری بنده در شهرداری مسجدسلیمان می باشد.

    وی در پایان افزود: امیدوارم طی زمان مسئولیت خود، خدمات و نام نیکی از خود بر جا بگذارم.

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “آیین تودیع سرپرست شهرداری و معارفه شهردار جدید مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر”

    1. رمضانی گفت:

      جناب مهندس شعبانی انسانی متخصص و فرهیخته است . امید اینکه با همیاری سایر دستگاهها و مردم شریف مسجدسلیمان معضلات و مشکلات انباشته این شهر مظلوم رفته رفته مرتفع گردد .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *