×
آخرین اخبار

طرح بهنگام سازی اطلاعات کد پستی شهر مسجدسلیمان آغاز شد

  • کد نوشته: 187021
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۶
  • 167 بازدید
  • این طرح هر پنج سال یکبار در سطح کشور اجرا می گردد.

    طرح بهنگام سازی اطلاعات کد پستی شهر مسجدسلیمان آغاز شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، حسن حموله رئیس اداره پست شهرستان مسجدسلیمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح بهنگام سازی اطلاعات کدپستی و پلاک شهری توسط نیروهای بخش خصوصی با نظارت اداره پست شهرستان طی روزهای اخیر در سطح شهر مسجدسلیمان آغاز شده است.

    حموله ادامه داد: با توجه به بحث ساخت و سازها و همچنین جابجایی و نقل و انتقال خانوارها ، در این طرح هر مکانی که اضافه شده باشد باید جهت نصب پلاک ثبتی بهنگام و به روز شود همچنین اطلاعات خانوارهای اماکنی که از جایی به جایی دیگر نقل مکان کردند باید ثبت شود.

    رئیس اداره پست مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح کلیه دستگاههای اجرایی خدمت رسان از آدرس‌های غیر استاندارد آگاه خواهند شد و این امکان فراهم می‌گردد تا کلیه صدور مجوزها بر اساس احراز هویت مکانی افراد صورت پذیرد.

    وی اضافه کرد: به روز بودن اطلاعات کدپستی شهروندان موجب می شود تا در هنگام استعلام نشانی پستی آنها از ادارات مختلف نشانی درست و دقیق خود را ارائه دهند که این موضوع موجب تسریع و بهبود خدمات خواهد شد.

    حموله در خاتمه گفت: از شهروندان شریف مسجدسلیمان خواهشمند است جهت سهولت کار با نیروهای طرح بهنگام سازی کد پستی همکاری نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *