×
آخرین اخبار

خطر غرق همشهریان‌مان در تعطیلات نوروز و سیزده بدر / بانیان حذف پایگاه امداد و نجات ساحلی مسجدسلیمان و لالی چه کسانی هستند؟

  • کد نوشته: 185907
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • 218 بازدید
  • روز طبیعت و سیزده بدر نزدیک است و خطر غرق شدن همشهریان مان در رودخانه های اطراف شهرهای مسجدسلیمان و لالی بسیار زیاد، اما چرا با وجود مطالبات زیاد از مسئولان مربوطه هیچ کس به اهمیت وجود یک یا دو پایگاه امداد و نجات ساحلی پی نبرده است و پایگاه های امداد و نجات را در شهرهای دیگر استان راه اندازی می کنند.

    خطر غرق همشهریان‌مان در تعطیلات نوروز و سیزده بدر / بانیان حذف پایگاه امداد و نجات ساحلی مسجدسلیمان و لالی چه کسانی هستند؟

    به گزارش خبر روز، چندی پیش خبری در همین وبسایت درج شد که گفته شده بود قایق و تجهیزات نجات غریق به ۷ شهرستان استان خوزستان اهدا گردیده است اما نامی از شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در این لیست برده نشد. 

    در این خبر اینگونه آمده بود که امید جشان زاده رئیس هیئت نجات غریق استان خوزستان با تاکید بر ضرورت توجه به طرح پیشگیری از غرق شدگی در کاهش آمار بالای مغروقین را مستلزم حضور سایر ارگان ها و سازمان ها در این طرح دانست.

    سوال از استانداری خوزستان و مسئولین ارشد شهرستان مسجدسلیمان این است که آیا مردم شهرهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا همگی استادان و مدال آوران المپیک در رشته شنا هستند و یا در صورت ورود به رودخانه ها غرق نمی شود یا اینکه جان این مردمان عزیز برای شما، مدیریت اداره ورزش و جوانان استان خوزستان، استانداری و مسئولین عالی رتبه شهرستان و استان فاقد اهمیت است؟؟؟

    سوال قابل تفکر این است که چرا پایگاه امداد و نجات ساحلی شهرستان که با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان راه اندازی شده بود و بیش از ۱ میلیارد تومان نیز تجهیزات در این پایگاه وجود داشت می بایست تعطیل شود و جان عزیزانی که دچار حادثه می شوند به خطر بیفتد و متاسفانه این تعداد غریق جان خود را از دست بدهند به طوری که جسد آخرین مورد غریق در رودخانه پل لالی پس از گذشت بیش از یک ماه هنوز پیدا نشده است و خانواده ای داغدار بیش از پیش به دلیل پیدا نشدن جسد عزیزشان در رنج و عذابند؟

    آیا به این مساله که روز طبیعت در فرهنگ ما ایرانیان مهم شمرده و با عنوان روز سیزده بدر در پیش است برای شما مسئولین بیخیال نسبت به جان مسجدسلیمانی ها و لالی و اندیکا نشین ها زنگ خطری روشن نکرده است که نه تنها هیچ اقدامی برای راه اندازی حداقل یک یا دو پایگاه امداد و نجات ساحلی نکرده اید، هیچ تدبیری برای این چند روز تعطیلی ایام نوروز نیز اندیشه ننموده‌اید؟؟؟

    نه تنها خون غرق شدگان این چند سال در رودخانه های شهرهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا به گردن بی مسئولیتی شماست، که مسئولیت و پاسخگویی اتفاقات آینده نیز گریبانگیر شما خواهد بود. 

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *