×
آخرین اخبار

یکصد و هشتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

  • کد نوشته: 185414
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۵
  • 179 بازدید
  • مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، جایگاه اختصاصی “خیرخواه” به عنوان یکصد و هشتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه در کلانشهر تبریز راه‌اندازی و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

    یکصد و هشتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

    به گزارش دیدگاه نیوز ، ناصر راشدی با تأکید بر آمادگی کامل این منطقه جهت خدمت‌رسانی به مسافران و مراجعان محترم به جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: با پیگیری و نظارت مدیریت و مسئولین منطقه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، این جایگاه با هدف ارتقاء خدمات سوخت‌رسانی، راه‌اندازی و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

    راشدی با اشاره به اینکه این جایگاه هفتاد و دومین جایگاه ناحیه مرکزی است، افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۹۶۵ مترمربع با هزینه حدود ۵۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورودی شهر تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
    مدیر منطقه آذربایجان شرقی در ادامه اظهار کرد:، این جایگاه دارای سه سکوی بنزین با چهار دستگاه تلمبه دو نازله و دو دستگاه تلمبه چهار نازله و دو مخزن بنزین با اشتغال‌زایی برای شش نفر آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به مردم عزیز است.

    شایان ذکر است، این جایگاه یازدهمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی در سال جاری است که راه‌اندازی و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *