مسافرانی که بلیط مسیر مشهد به تهران را از شرکت هواپیمایی آتا برای ساعت ۱۸ و ۱۰ روز چهارشنبه اول فروردین خریداری کرده بودند در زمان ورود به فرودگاه و درخواست کارت پرواز متوجه شدند که چنین پروازی در این ساعت در لیست پروازهای خروجی فرودگاه مشهد وجود نداشت.
پیگیری از مسافران حاضر در فرودگاه نشان میدهد که هیچ اطلاع رسانی از جانب دفاتر فروش مختلف و یا شرکت هواپیمایی آتا به آنها نشده و تنها اطلاعات پرواز فرودگاه پس از شکایت مسافران اعلام کرده که آژانس یا دفاتر فروش باید ساعت پرواز که به ۱۹ و ۱۰ دقیقه تغییر کرده را اطلاع رسانی میکرد که انجام نداده است.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
اخباری که توسط خبر فوری منتشر میشوند به صورت اتوماتیک از منابع مختلف جمعآوری شده و در سایت دیدگاه نیوز انتشار مییابند. مسئولیت صحت یا عدم صحت این اخبار توسط دیدگاه نیوز تایید و یا تکذیب نمیشوند و این اخبار نیز دیدگاه هیئت تحریریه نمیباشند.
دیدگاهتان را بنویسید