×
آخرین اخبار

برخی مدارس خراسان رضوی غیرحضوری شد

  • کد نوشته: 181931
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۷
  • 129 بازدید
  • رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت مدارس برخی شهرستانهای خراسان رضوی در نوبت صبح روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

    برخی مدارس خراسان رضوی غیرحضوری شد

    حسین محمدزاده افزود: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

    وی افزود: همچنین همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

    رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح نیز با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

    وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی ها، مدارس استثنایی وفعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی شهرستان های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل می باشد.

    محمدزاده بیان کرد: با عنایت به انتشار اخبار غیر موثق غیرحضوری شدن مدارس در برخی از کانال ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، حق پیگیری قانونی آموزش و پرورش استان در این خصوص محفوظ است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *