×
آخرین اخبار

اطلاعیه پدافند غیرعامل؛ تمامی احتمال‌ها در خصوص دلایل اختلال در سامانه سوخت تحت بررسی است/ ادعای دشمن را تایید نمی‌کنیم

  • کد نوشته: 172495
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۷
  • 226 بازدید
  • سازمان پدافند غیرعامل اعلام کرد: در خصوص دلایل بروز اختلال در سامانه سوخت تمام گزینه‌های محتمل تحت بررسی است، اما نمی‌توان ادعا‌های مطرح شده از سوی دشمن را تایید کرد.

    اطلاعیه پدافند غیرعامل؛ تمامی احتمال‌ها در خصوص دلایل اختلال در سامانه سوخت تحت بررسی است/ ادعای دشمن را تایید نمی‌کنیم

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه‌ای در خصوص اختلال در سامانه سوخت آورده است: تمام گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک تحت بررسی است، اما در شرایط فعلی نمی‌توان ادعا‌های مطرح شده از سوی دشمن را تایید کرد.

    متن این اطلاعیه بدین شرح است:

    از لحظات اولیه بروز اختلال در سامانه هوشمند توزیع سوخت، تیم‌های واکنش اضطراری وزارت نفت با همکاری مجموعه پدافند غیرعامل وارد عمل شده و تصمیم‌های لازم جهت رفع اختلال و استمرار خدمات زیرساخت سوخت صورت گرفت.

    با توجه به رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل، در تمامی سکو‌های سوخت رسانی امکان سوخت رسانی به صورت دستی و خارج از شبکه وجود دارد و مشکل سوخت رسانی در برخی سکو‌ها تا پایان امروز برطرف می‌شود و اختلال سامانه هوشمند سوخت نیز ظرف روز‌های آینده برطرف می‌گردد.

    در خصوص دلایل بروز اختلال، سازمان پدافند غیرعامل کشور تمام گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد، اما در شرایط فعلی نمی‌توان ادعا‌های مطرح شده دشمن را تایید کرد.

    نتایج نهایی بررسی‌ها در روز‌های آتی به اطلاع خواهد رسید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *