×
آخرین اخبار

۲۴۰ اثر به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های لرستان ارسال شد

  • کد نوشته: 165231
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۷
  • 216 بازدید
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان ارسال شد و نفرات برتر۲۱ آبان ماه اعلام می شوند.

    ۲۴۰ اثر به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های لرستان ارسال شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ اعظم روانشاد در اینباره اظهار کرد: از این تعداد ۶ اثر در قالب خبر، ۶۶ گزارش، ۱۱ گزارش تصویری عکس، ۱۹ مصاحبه، ۶۵ یادداشت و سرمقاله، ۳۸ تیتر، ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵ طراحی و صفحه آرایی و ۲ کلیپ می باشد.

    وی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این جشنواره ۲۱ آبان ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود افزود: این دوره متفاوت تر از جشنواره های پیشین برگزار خواهد شد و باتوجه به اهمیت نقش رسانه ها در جهاد تبیین از ظرفیت تمامی اصحاب رسانه استفاده خواهیم کرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خبرنگاران ایثارگر و رزمنده و همچنین خبرنگارانی که عضو خانواده شهدا و ایثارگران هستند تجلیل خواهد شد و باتوجه به سیاست و برنامه های کلی دولت در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت، از خبرنگارانی که طی سال های ۱۴۰۰ تاکنون ازدواج کرده و یا صاحب فرزند سوم شده اند، تجلیل می شود.

    روانشاد با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل بیان کرد: برنامه های جنبی رسانه ای و محتوایی در این خصوص نیز از جمله محورهای اختتامیه این دوره جشنواره می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *