×
آخرین اخبار

رئیس دادگستری شادگان؛
راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی در دادگستری شادگان در کاهش هزینه‌ها و تسریع در رسیدگی به اطاله دادرسی تأثیرگذار بود.

  • کد نوشته: 15987
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۶
  • 902 بازدید
  • رئیس دادگستری شهرستان شادگان : طی سال گذشته در مقاطع مختلف ۲۲ هزار و ۱۹۷ فقره پرونده وارد سیستم قضائی شهرستان شادگان شده است.
    راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی در دادگستری شادگان در کاهش هزینه‌ها و تسریع در رسیدگی به اطاله دادرسی تأثیرگذار بود.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ فیروز کیانپور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای تکریم مراجعان به سیستم‌ قضایی و با تلاش کارکنان دادگستری، تعداد پرونده حدود ۲۲ هزار و ۶۰۵ فقره پرونده از سال‌های گذشته رسیدگی و مختومه شد.

    وی افزود: سرقت ، ایراد صدمه بدنی غیر عمدی در امر رانندگی ، ضرب و جرح عمدی ، تهدید و تیراندازی ، تخریب ، کلاهبرداری از جمله بیشترین پرونده هایی که سال گذشته وارد دادگستری شهرستان شادگان شده است.

    رئیس دادگستری شادگان به راه‌اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی در دادگستری شادگان اشاره کرد : راه‌اندازی این سامانه در کاهش هزینه‌ها و تسریع در رسیدگی به اطاله دادرسی تأثیرگذار بود.

    وی، تعداد ابلاغیه‌ های دادگستری شادگان را در این مدت ۵۲ هزار و ۱۵۱ فقره شاره داشت وگفت:از این تعداد ۳۲هزار و ۵۵۸ ابلاغ‌نامه به‌صورت الکترونیکی انجام شد.

    کیانپور درپایان یادآور شد: کمبود کادر اداری و قضایی ، کمبود فضای فیزیکی ، وجود مشکل شدید اقتصادی و فرهنگی که باعث افزایش روز افزون پرونده های وروری است، ازعمده ترین مشکل دادگستری شادگان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *