×
آخرین اخبار

آیا بانوان اصفهانی تماشاگر بازی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان خواهند بود.

  • کد نوشته: 157354
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۵
  • 225 بازدید
  • درحالیکه در لیگ برتر فوتبال کشورمان، زمینه حضور بانوان در برخی از ورزشگاه‌ها فراهم شد، بانوان هوادار سپاهان در انتظار هستند تا تکلیف حضور آن‌ها در بازی هفته آینده این تیم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مشخص شود. تیم فوتبال سپاهان دوشنبه هفته آینده مصادف با دهم مهر در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با […]

    آیا بانوان اصفهانی تماشاگر بازی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان خواهند بود.

    درحالیکه در لیگ برتر فوتبال کشورمان، زمینه حضور بانوان در برخی از ورزشگاه‌ها فراهم شد، بانوان هوادار سپاهان در انتظار هستند تا تکلیف حضور آن‌ها در بازی هفته آینده این تیم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مشخص شود.

    تیم فوتبال سپاهان دوشنبه هفته آینده مصادف با دهم مهر در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم ” الاتحاد ” عربستان بازی خواهد داشت و بسیاری از بانوان اصفهانی هوادار این تیم مشتاق هستند تا بتوانند این بازی حساس را از نزدیک و بر روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان، تماشا و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

    با توجه به اینکه زمینه حضور بانوان در ورزشگاه های برخی شهرها مانند سیرجان و بندر انزلی در لیگ برتر فوتبال کشورمان در سال جاری فراهم شد، بانوان اصفهانی نیز امیدوارند تا زمینه حضور آن‌ها در ورزشگاه نقش جهان برای تماشای دیدار تیم سپاهان با الاتحاد عربستان فراهم شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *