×
آخرین اخبار

همه شهروندان باید به صورت عادلانه از حقوق اجتماعی و سایر خدمات عمومی برخوردار باشند/ از هیچ تلاشی جهت رفاه روشندلان دریغ نخواهیم کرد

  • کد نوشته: 156237
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۸
  • 156 بازدید
  • استاندار لرستان در دیدار و گفتگو با رئیس و نمایندگانی از انجمن نابینایان استان اظهار داشت: همه شهروندان باید به صورت عادلانه از حقوق اجتماعی و سایر خدمات عمومی برخوردار باشند.

    همه شهروندان باید به صورت عادلانه از حقوق اجتماعی و سایر خدمات عمومی برخوردار باشند/ از هیچ تلاشی جهت رفاه روشندلان دریغ نخواهیم کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ فرهاد زیویار در دیداری صمیمی با رئیس و اعضای انجمن نابینایان و کم بینایان استان ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از انجمن نابینایان استان و بررسی مشکلات آنان بر ضرورت حمایت بیش از پیش از این قشر برای حضور بیشتر روشندلان در جامعه تاکید کرد و گفت: معتقدم که تک تک نابینایان همچون دیگر خواهران و برادران ما عضوی از اعضای جامعه هستند و ما از هیچ تلاشی جهت رفاه روشندلان دریغ نخواهیم کرد زیرا  همه شهروندان باید به صورت عادلانه از حقوق اجتماعی و سایر خدمات عمومی برخوردار باشند.

    استاندار لرستان با اشاره به این مطلب که مجموعه مدیریت استان هیچ تبعیضی را میان شهروندان نمی پذیرد، خاطر نشان کرد: به همین علت تاکید می کنم با مشورت گرفتن از اعضای انجمن نابینایان استان راهکارهایی به منظور رفاه و حضور بیشتر روشندلان در همه حوزه ها و به ویژه حوزه های فرهنگی و ورزشی تعریف کرده و اجرا کنیم.

    در این جلسه گزارشی از عملکرد انجمن و موفقیت های کسب شده در سطح کشور توسط رئیس انجمن به استاندار لرستان ارائه شد و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

     رئیس انجمن نابینایان و کم بینایان لرستان  در این دیدار ضمن برشمردن مشکلات و دغدغه های پیش روی نابینایان خواستار رسیدگی به آنها شد و استاندار لرستان ضمن قول مساعد به اعضای انجمن،  بصورت تلفنی با برخی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان خواستار رسیدگی، پیگیری و حل مشکلات روشندلان استان شد.

    این نشست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان،مدیر کل بازرسی ، رسیدگی به شکایات استانداری و مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *