احمدرضا عامری در گفتگو با خبر فوری اظهار کرد: از آنجایی که تعداد زیادی از مردم مشتاقِ رفتن به سفر اربعین هستند، نمیتوانیم پیش بینی کنیم چند میلیون نفر به این سفر میروند و عدد درست و دقیق بعد از اربعین مشخص میشود.
وی ادامه داد: قطعات بعضی اتوبوسها فرسودهاند و تعمیر آنها هزینههای سنگینی دارند، مثلا تعمیر موتور حدود یک میلیارد هزینه دارد و همچنین لاستیک برای اتوبوسها نزدیک به شصت میلیون خرج دارد.
او افزود: وزارتخانههایی که مسئول تعمیر قطعات و لوازم هستند، باید نیاز را تامین کنند.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافربری گفت: اتوبوس نو نداریم که جایگزین اتوبوسهای فرسوده شوند و خط تولید فعالی هم نداریم که بتواند به این سرعت اتوبوسی جایگزین کند.
او ادامه داد: اگر قطعه یا لوازمی برای اتوبوس نیاز باشد، با تعمیر قطعات قبلی سعی میشود مشکل رفع شود چون وسایل نو در بازار بسیار کم است.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
اخباری که توسط خبر فوری منتشر میشوند به صورت اتوماتیک از منابع مختلف جمعآوری شده و در سایت دیدگاه نیوز انتشار مییابند. مسئولیت صحت یا عدم صحت این اخبار توسط دیدگاه نیوز تایید و یا تکذیب نمیشوند و این اخبار نیز دیدگاه هیئت تحریریه نمیباشند.
دیدگاهتان را بنویسید