×
آخرین اخبار

کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه

  • کد نوشته: 142766
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۶
  • 123 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۳ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۲ سارق در این راستا خبر داد.

    کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ ” توحید فارسی ” در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پاسگاه خداجو، کلانتری ۱۱ و ۱۲ و یگان امداد در اجرای این طرح، خودرو ها و موتورسیکلت های مشکوک در منطقه را بررسی و ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو سواری سمند و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایى و کشف و در این راستا نیز ۲ نفر سارق دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت شدند.

    سرهنگ ” فارسی ” ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایط نقلیه سرقتی و احراز هویت آنها، وسایل نقلیه مکشوفه تحویل مالباختگان مربوطه شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتور سیکلت و وسایل نقلیه، به شهروندان توصیه کرد: هشدار های پلیس را جدّی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *