×
آخرین اخبار

اعتصاب کارکنان شهرداری مسجدسلیمان به روز چهارم رسید/ نارضایتی کارگران شهرداری از اعضای شورای شهر برای پیگیری مطالبات معوقه / نماینده و فرماندار شهرستان به طور جدی برای حل مشکلات شهرداری ورود کنند

  • کد نوشته: 13646
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۴
  • 2053 بازدید
  •  دیدگاه نیوز/ اعتصاب کارکنان شهرداری مسجدسلیمان در حالی به روز چهارم خود رسید که  از روز شنبه مورخ ۲۰ مهر آغاز شد ولی تاکنون نتیجه ایی در بر نداشته است.   در روز گذشته نیز شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از پرداخت فقط ۱ ماه از حقوق معوقه پرسنل و کارگران شهرداری خبر داد. اگر پای درد […]

    اعتصاب کارکنان شهرداری مسجدسلیمان به روز چهارم رسید/ نارضایتی کارگران شهرداری از اعضای شورای شهر برای پیگیری مطالبات معوقه / نماینده و فرماندار شهرستان به طور جدی برای حل مشکلات شهرداری ورود کنند

     دیدگاه نیوز/ اعتصاب کارکنان شهرداری مسجدسلیمان در حالی به روز چهارم خود رسید که  از روز شنبه مورخ ۲۰ مهر آغاز شد ولی تاکنون نتیجه ایی در بر نداشته است.  

    در روز گذشته نیز شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از پرداخت فقط ۱ ماه از حقوق معوقه پرسنل و کارگران شهرداری خبر داد.

    اگر پای درد و دل کارگران شهرداری بنشینید صحبت های رقت بار آنها را برای گذران زندگی  بشنوید صحبت های آنها جای تامل بسیار دارد.

    یکی از کارگران شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما می گوید:  وقتی ما به سوپرمارکت محله و حتی نانوایی ها مقروض هستیم با وجود چند سر عائله و مخارج روزمره پرداخت ۱ ماه از حقوق معوقه دردی از ما دوا نمی کند.

    یکی دیگر از کارگران شهرداری از مشکلات اقتصادی فراوان خانواده و فرزندان خود می گوید و بیان می کند که برای گذران زندگی به فروش وسایل ضروری منزل خود روی آوردم.

    بنابراین گزارش کارگران و پرسنل شهرداری مسجدسلیمان به دور از مسائل حاشیه ایی ؛ خواهان رسیدگی به اعتراض های خود در پرداخت مطالبات معوقه خود توسط  شهردار و رئیس شورای شهر و مسئولین شهرستان هستند .

    اکثر واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان به حالت تعطیل درآمده اند و شهروندان برای پیگیری درخواست های خود با در بسته مواجه  می شوند.

    یکی از ارباب رجوعان شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما بیان می کند: برای پیگیری درخواستم به شهرداری چند روزی مراجعه کردم اما متاسفانه کارم انجام نشده است این ارباب رجوع از عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اظهار تاسف می کند و می گوید این کارکنان و کارگران سال هاست به شهر خدمت می کنند وقتی کارگری که با زحمت تلاش می کند و حقوقی دریافت نمی کند انگیزه ایی برای خدمت ندارد . 

    یکی  دیگر از ارباب رجوعان در گفتگو با دیدگاه نیوز می گوید: ما به اعضای شورای شهر رای دادیم که به وضعیت و مشکلات شهرداری و شهر سروسامان بدهد چرا اعضای شورای اقدامی نمی کنند و عزمی برای رفع مشکلات ندارند.

    اعتصاب کارگران شهرداری مسجدسلیمان به روز چهارم رسید و سکوت اعضای شورای شهر هنوز هم ادامه دارد.

    خدمات شهرداری در چند روز گذشته مختل شده است و شهروندان مسجدسلیمان خواهان ورود جدی نماینده شهرستان و فرماندار و دیگر مسئولین برای حل مشکلات شهرداری هستند.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *