×
آخرین اخبار

ثبت‌نام ۴۸ هزارمتقاضی برای دریافت مسکن ملی در لرستان

  • کد نوشته: 128016
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۹
  • 165 بازدید
  • مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: از ۴۸ هزار متقاضی که در سامانه برای تامین زمین ثبت‌نام کردند، حدود ۴۰ هزار نفر آن‌ها تایید شده هستند.

    ثبت‌نام ۴۸ هزارمتقاضی برای دریافت مسکن ملی در لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ وحید کرم‌الهی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن لرستان اظهار کرد: از ۴۸ هزار متقاضی که در سامانه برای تامین زمین ثبت‌نام کردند، حدود ۴۰ هزار نفر آن‌ها تایید شده هستند.

    وی خاطرنشان کرد: برای این ۴۰ هزار نفر حدود هزار هکتار زمین مورد نیاز است که اگرچه تا کنون حدود هزار و ۲۱۹ هکتار فراهم شده، اما ۲۱۹ هکتار آن قطعی شده و دارای طرح مصوب است.

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه پالایش متقاضیان تقریبا تمام شده، افزود: بیشترین متقاضیان مربوط به شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت است.

    کرم الهی بیان داشت: در سطح استان با مشکل تامین زمین مواجه هستیم، در دورود تنها ۸ هکتار داریم، حال اینکه توافق لازم برای شهرک ۲۸ هکتاری اطراف این شهرستان با وزارت دفاع انجام شده است، در خرم‌آباد نیز توافقی بین راه و شهرسازی و ارتش برای واگذاری زمین صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ دستگاهی در استان برای معرفی اراضی مازاد اقدام نکرد، گفت: با این وجود راه و شهرسازی اقدام به شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌ها کرد، به این ترتیب ۱۳۸ هکتار از اراضی دانشگاه لرستان و ۶۲ هکتار از دانشگاه علوم پزشکی استان شناسایی کردیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: ۱۱ هزار پروژه در استان تعریف شده که ۴ هزار و ۷۷۵ واحد آن وارد فاز عملیاتی شده و برای ۳ هزار و ۸۳۵ پروانه صادر شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *