×
آخرین اخبار

آماده باش هلال احمر استان لرستان برابر سیلاب احتمالی

  • کد نوشته: 124511
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۲
  • 125 بازدید
  • مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان از آماده باش نیروهای این جمعیت با ورود سامانه بارشی به این استان خبر داد و گفت: تمامی عوامل امدادی و اعضای تیم های واکنش سریع در حالت آماده باش کامل قراردارند.

    آماده باش هلال احمر استان لرستان برابر سیلاب احتمالی

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ محمدقدمی در این رابطه بیان داشت: کلیه ی پایگاه های ثابت و موقت، تیم های واکنش سریع،  امداد و نجات کوهستان، شعبه های هلال احمر استان آماده ارائه خدمات امدادی به مردم هستند.

    وی اضافه کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها مردم در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها قرار نگیرند و از رفتن به ارتفاعات و روستاها نیز خودداری کنند.

    قدمی افزود: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره تلفن ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

    وی اظهار داشت : از رانندگان درخواست می شود از انجام سفرهای غیرضروری در محورهای_ خرم‌آباد، کوهدشت، رومشکان، پلدختر، معمولان، چگنی، درب گنبد، کوهنانی،گراب،ویسیان ،نوراباد،الشتر، هفت چشمه، زاغه، برخوردار، اشترینان و فیروز آباد ،دورود، ازنا، الیگودرز،بروجرد،بیرانشهر، مومن‌آباد، چمن سلطان و سیلاخور،شول‌آباد ، سپید دشت و بَزنوید این استان خودداری کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *