امروزه، کسب و کارهایی که به دنبال سفارش سایت شخصی هستند سوالات زیادی در مورد تعرفه طراحی سایت دارند و می خواهند بهترین طراح سایت فروشگاهی را استخدام کنند. با توجه به این موضوع که این روزها رقابت در زمینه طراحی سایت زیاد است و افراد زیادی در این مورد ادعا دارند که می توانند بهترین سایت را برای شما طراحی کنند، کسب و کارها در زمان استخدام طراح سایت باید نکات زیادی را مد نظر داشته باشند. رعایت این نکات به آنها کمک می کند در پایان از طراحی سایت رضایت کاملی داشته باشند.
نمونه کارها
اولین مسئله ای که در زمان استخدام طراح سایت فروشگاهی باید به آن توجه داشته باشید نمونه کارهای آن فرد است. در زمان بررسی نمونه کارها به این موضوعات توجه داشته باشید:
- آیا نمونه کارها ریسپانسیو هستند؟
- آیا منو سایت به خوبی طراحی شده است و پاسخگوی نیازهای کاربران است؟
- آیا ماهیت کسب و کار در نمونه کارها به خوبی بازنمایی شده است؟
بررسی پلن ها
مسئله دیگری که در زمان استخدام طراح سایت فروشگاهی باید به آن دقت کنید پلن هایی است که از سوی طراح ارائه می شود. همانطور که می دانید هر طراح پلن ویژه ای را برای کار خود در نظر می گیرد و هزینه خاصی را به آن اختصاص می دهد. شما باید این پلن ها را به دقت بررسی کنید و ببینید آیا پلن ها به شیوه منطقی مشخص شده اند. اگر متوجه شدید طراح سایت هیچ گونه پلنی ندارد و تنها می خواهد سایتی را برای شما طراحی کند هرگز کار خود را به آن نسپارید.
آیا طراح سایت با کارفرما تعامل دارد؟
یکی از موارد خیلی مهمی که طراح سایت فروشگاهی باید مد نظر داشته باشد تعامل با کارفرماست. چیزی که باعث می شود سایت به خوبی طراحی گردد شناخت از کسب و کار است و این امر زمانی بدست می آید که طراح سایت دائما با کارفرما در تعامل باشد. اگر به طراحان موفق توجه داشته باشید متوجه می شوید آنها دائما با کارفرمای خود ارتباط برقرار می کنند و تلاش می کنند شناخت کاملی از مدل کاری آنها بدست بیاورند. در نتیجه، کارشان از رقبایشان بهتر می شود و در پایان کارفرما رضایت زیادی دارد.
آیا طراح سایت مرحله به مرحله گزارش می دهد؟
یکی از نکاتی که در زمان استخدام طراح سایت فروشگاهی مهم است گزارش مرحله به مرحله است. طراح سایت موظف است هر قسمت از سایت که به اتمام رسید با کارفرما در ارتباط باشد و نظر او را جویا شود. این تعامل و ارتباط دو طرفه باعث می شود تفکرات کارفرما نیز در کار پیاده سازی شود و طراح سایت می تواند با تخصصی که دارد این ایده ها را صیقل دهد و به گونه ای که به رشد سایت کمک می کند در روند طراحی سایت به کار ببرد. طراحانی که به این مرحله توجهی ندارند قابل اطمینان نیستند.
نکات مهم در سفارش سایت شخصی
اگر می خواهید برای سفارش سایت شخصی اقدام کنید بهتر است از همین ابتدا به موارد مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید کار خود را به خوبی پیش ببرید. در اولین مرحله باید هدف خود را از سفارش سایت شخصی مشخص کنید. تا زمانیکه هدف مشخص نیست، هرگز این کار را آغاز نکنید. سپس به این موضوع توجه کنید که در زمان سفراش سایت شخصی چه محتوا و پیامی را می خواهید به کاربر خود انتقال دهید. کار سفارش سایت شخصی را به کسی بسپارید که دانش کافی دارد و سایت را ریسپانسیو طراحی می کند.
تعرفه طراحی سایت چقدر است؟
از جمله سوالاتی که در زمان استخدام طراح سایت فروشگاهی پرسیده می شود در این زمینه است که تعرفه طراحی سایت چقدر است. باید بدانید تعرفه طراحی سایت به موارد مختلفی بستگی دارد. اولا شما سایت اختصاصی می خواهید و یا سایت معمولی. بی شک، تعرفه طراحی سایت اختصاصی از سایت معمولی بیشتر است، اما مبلغی که برای سایت اختصاصی می پردازید در واقع هزینه ای است که برای آینده کسب و کار شما صورت می گیرد و این مسئله بسیار ارزشمند است. بنابراین؛ بهتر است بودجه کافی را به این کار اختصاص دهید و طراحی سایت اختصاصی را انتخاب کنید.
برای استخدام بهترین طراح سایت فروشگاهی به کجا مراجعه کنیم؟
تا به اینجا تلاش کردیم نکات کاملی را در مورد استخدام طراح سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید طراح سایت باید نمونه کارهای قوی داشته باشد و پلن های مناسبی را به کارفرما ارائه دهد. از طرف دیگر، طراح سایت باید تعامل قوی با کارفرما داشته باشد تا بتواند ماهیت کسب و کار را به خوبی در سایت بازنمایی کند.
اگر به دنبال استخدام طراح سایت فروشگاهی هستید و می خواهید برای سفارش سایت شخصی اقدام کنید، می توانید به شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (https://www.cms-iran.com/) مراجعه کنید. این شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی است. سی ام اس ایران سایت های کاملا اختصاصی را برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند، طراحی می کند.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سردبیر خبر روز، بیش از 16 سال است که در زمینه های تخصصی طراحی، توسعه، بهینه سازی و سئوسازی وب فعالیت می کند. وی از سال ۱۳۸۷ فعالیت خبری خود را در حوزه اخبار تکنولوژی آغاز کرده و از سال ۱۳۹۳ در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی شروع به فعالیت مستمر خبری کرده است. وی عضو هیئت مدیره شرکت رایسام نیز می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید