×
آخرین اخبار

آرش قنبری رسماً شهردار مسجدسلیمان شد + تصویر حکم استانداری

  • کد نوشته: 118359
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۳
  • 509 بازدید
  • سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و گذشت چندین ماه از انتخاب آرش قنبری به عنوان شهردار منتخب از سوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، حکم وی توسط استانداری خوزستان تایید شد.

    آرش قنبری رسماً شهردار مسجدسلیمان شد + تصویر حکم استانداری

    به گزارش دیدگاه نیوز، پس از دو سال بلاتکلیفی مردم مسجدسلیمان با تائید استانداری خوزستان آرش قنبری به صورت رسمی شهردار مسجدسلیمان شد.

    آرش قنبری از سوابقی همچون مدیرکل اداری مالی استانداری خوزستان، معاونت فرمانداری شهرستان شوشتر، بخشدار بندر امام (ره) و فرماندار شهرستان رامهرمز برخوردار است.

    در ۱۸ ماه گذشته ۴ گزینه از سوی شورا به استانداری معرفی شد اما به دلایل مختلف هیچکدام موفق به اخذ تاییدیه های لازم نشدند و بنظر میرسد طلسم رد صلاحیت شهرداران مسجدسلیمان شکسته شده است و آرش قنبری اولین شهردار شورای شهر خواهد بود.

    شورای شهر مسجدسلیمان در ۱۸ ماه گذشته ۵ سرپرست موقت نیز برای شهرداری انتخاب کرد که دو سرپرست هر کدام بمدت ۶ ماه ، یکی بمدت ۳ ماه ، و دو سرپرست هم هر کدام حدود یک ماه عهده دار این مسئولیت بودند.

    برای شورای شهری که تا آستانه انحلال پیش رفت حالا یک فرصت ۳۰ ماهه باقی مانده است. فرصتی برای کم کردن بار انتقادات افکار عمومی و کسب حداقل رضایتمندی.

    شورا حالا می‌تواند در کنار اولین شهردار خود با بهره گیری از نقطه نظرات نخبگان و کارشناسان اقدامات موثری در جهت بهبود امور شهری بردارد و رونق و آبادانی را به مسجدسلیمان هدیه کند.

    ساماندهی و اصلاح ساختار اداری و سازمانی نیروی انسانی شهرداری، رسیدگی به معضل طرح‌های های نیمه تمام ، بهبود وضعیت آسفالت معابر ، خیابانها و محلات شهر مسجدسلیمان، رسیدگی به وضع نامطلوب مبلمان شهری، رفع مشکل ترافیک ، ساماندهی دست فروشان ، نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری، مقابله جدی با پدیده زمین خواری و برخی معضلات دیگر از چالش‌های پیش روی شهردار جدید مسجدسلیمان است که انتظار می‌رود با ارائه برنامه ای کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت نسبت به بهبود آنها اقدام کند.

    معارفه آرش قنبری بزودی برگزار می شود و بیستمین شهردار تاریخ مسجدسلیمان رسماً آغاز بکار خواهد کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    6 پاسخ به “آرش قنبری رسماً شهردار مسجدسلیمان شد + تصویر حکم استانداری”

    1. ناشناس گفت:

      بینم چه اکنی آارش

      • ناشناس گفت:

        سلام ضمن تبریک و موفقیت در این ازمون خواهشمندم نسبت به وضعیت نخاله های محله کلگه بالا بعد از تاکسی سرویس کله گاه زرین که معمنی برای دزدان و معتادان هنجار شکن شده رسیدگی مردانه شود بخدا مردم این محله از دست هنجار شکنان معتاد ذله شدن .یک محلت ضرب العجل دوهفته ای به معارضان احنمالی و در صورت عدم اقدام تدبیری جهت تخلیه این نخاله ها توسط شهردار خواسته ما اهالی کله گاه زرین هست تشکر من الله توفیق

    2. ناشناس گفت:

      تبریک نیروی انسانی و فعال

    3. ناشناس گفت:

      … تو این شهر داری که به شهر هیج نمیرسه این چه شهر داری که نه آسفالت درستی زده ریده تو شهر

    4. ناشناس گفت:

      درود بیکران
      تاکنون همگی اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به جرم فساد مالی رشوه و اختلاس بازداشت شده اند قائدتا شهردار منتخب این شورا فاقد صلاحیت لازم است و باید توسط استانداری برکنار شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *