×
آخرین اخبار

حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان عسلویه در اولویت است

  • کد نوشته: 103117
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۹
  • 216 بازدید
  • فرماندار عسلویه گفت: حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان در اولویت است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

    حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان عسلویه در اولویت است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سید علی هاشمی صبح شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه افزود: با توجه به افزایش تعداد سگ‌های بلاصاحب و احتمال حمله به دانش آموزان و شهروندان، شهرداری‌ها نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام کنند.

    فرماندار عسلویه بیان کرد: دستگاه‌های مسئول نسبت به آگاه‌سازی کشاورزان از مضرات مصرف کود مرغی غیربهداشتی اقدامات لازم را انجام دهند.

    هاشمی اذعان داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و شیوع آنفلوانزا در کشور، لازم است نظارت بیشتری بر سلامت دانش آموزان انجام تا از ابتلاء و انتقال فرد به فرد جلوگیری شود.

    لزوم پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه در حاشیه برگزاری شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: با توجه به شیوع آنفلوانزا در کشور و بازگشایی مدارس تعامل‌هایی با آموزش و پرورش شهرستان در راستای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به بیماری‌های تنفسی و پدیکلوزیس صورت پذیرفته است.

    محمدامین شایسته نیا افزود: با توجه به شلوغی کلاس‌های درس دانش آموزان استفاده از ماسک را فراموش نکنند و حتی‌الامکان تهویه کلاس‌ها به‌صورت مستمر برقرار باشد.

    بیان مسائل مهم بهداشتی و سلامت غذایی شهرستان از جمله شیوع آنفولانزا، کمیته اتلاف حیوانات ناقل بیماری (سگ‌های بلاصاحب) عدم استفاده کودهای غیربهداشتی مزارع، کمیته سالمندان و ارائه نظرات و راهکارها در جهت پیشبرد هرچه بهتر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *