×
آخرین اخبار

پایش تجهیزات امداد هلال احمر در خوزستان

  • کد نوشته: 101502
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۲
  • 187 بازدید
  • اهواز- خبر روز- سرپرست معاونت امداد و نجات  جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تجهیزات امدادی در شعب و پایگاه های امدادی هلال احمر در سراسر استان مورد بازبینی قرار می گیرند.

    پایش تجهیزات امداد هلال احمر در خوزستان

    به گزارش دیدگاه نیوز، امیر عباس نجفی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تجهیزات امدادی هلال احمر با توجه به نوع کارایی و همچنین درصد به کارگیری در عملیات های مختلف باید در مدت زمان معین مورد بازبینی کارشناسان قرار گیرد.

    وی افزود: طبق زمان بندی اعلام شده تجهیزات امدادی اعم از گروهی و انفرادی در پایگاه های بین شهری و شعب استان از لحاظ تعداد، قابلیت استفاده و سلامت دستگاه بررسی و در پایان گزارشی از وضعیت آنها تهیه می شود.

    سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: عملیات های امدادی با توجه به نوع، شدت و گستردگی آن و همچنین ارتباط مستقیم با جان انسان ها از بالاترین درجه اهمیت برخوردار هستند، بنابراین لازم است به دقت و موشکافانه وضعیت سلامت تجهیزات مورد پایش قرار گیرد.

    وی افزود: این‌اقدام به منظور بالا بردن کیفیت امدادرسانی و حفظ جان مردم انجام می شود، هلال احمر از جمله دستگاه هایی است که ارتباط نزدیکی با سلامت و زندگی مردم دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.