×
آخرین اخبار

مهاجری: تیم نفت مسجدسلیمان ضعیف‌ترین بودجه را دارد

  • کد نوشته: 101018
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۸
  • 216 بازدید
  • اهواز – خبر روز – سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما ضعیف ترین بودجه را در بین تیم های لیگ برتری دارد اما با این وجود تیم باکیفیتی داشته و بازیکنان برای بردن تلاش می‌کنند.

    مهاجری: تیم نفت مسجدسلیمان ضعیف‌ترین بودجه را دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز رضا مهاجری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان بیان کرد: بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم؛ آنها در چند سال گذشته انسجام و کادرفنی جوان و خوبی داشته و سال به سال نیز به اهداف خود نزدیکتر می‌شوند.

    وی افزود: تیم مس رفسنجان به ویژه در کارهای دفاعی تیمی منسجم بوده و این موضوع کار ما را برای رسیدن به دروازه حریف سخت تر می‌کند.

    وی همچنین گفت: جا دارد بابت نتایج ضعیفی که داشتیم از مردم و فوتبالدوستان مسجد سلیمان عذرخواهی کنم هرچند مقابل تراکتور از لحاظ شرایط ذهنی و روانی، فوتبال خوبی بازی کردیم.  

    سرمربی نفت مسجدسلیمان بیان کرد: ما در مصاف با تراکتور بازی امیدوارکننده ای ارایه دادیم، وقتی در دقیقه ۹۵ آن هم در زمین حریف فشار آوردیم و در آستانه گل زدن بودیم اما توپ  به تیر دروازه خورد و این یعنی بدشانسی آوردیم. 

    وی افزود: امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم و جلساتی که گذاشتیم به روال خوب خودمان بازگردیم. باخت برای همه تیم‌ها بوده اما مهم این است که پس از باخت برای بازگشت تیم تلاش کنیم. مسوولیت فنی تیم با من است و هیچ موقع باخت را به گردن کسی نمی‌اندازم.

    مهاجری گفت: قول می‌دهم فردا جمعه بازیکنان تیم مسجدسلیمان در مصاف با تیم مس رفسنجان با تمام وجود بازی کنند همانگونه که مقابل تراکتور قول دادیم که بازیکنان با تمام وجود تلاش کنند اما شاید برخی مواقع زورمان نرسد. اگر بخواهیم از این شرایط گذر کنیم باید همه پای کار آیند و کمک کنند.

    وی بیان کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و می‌توانیم با آنها کارهای بزرگی انجام بدهیم اما با این وجود نیاز به حمایت داریم و امیدوارم مسوولان پای کار آیند. تا روزی که باشم و مسوولیت نفت مسجد سلیمان در اختیارم باشد با تمام وجود همراه بازیکنان کار خواهیم کرد تا از اعتبار خودمان دفاع کنیم.

    سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: قبول دارم جایی ضعف داریم و این ضعف‌ها فقط با کار فنی برطرف نمی‌شود بلکه نیاز به تقویت داریم. بارها گفته‌ام نفت باید در ۲ تا سه پست تقویت شود تا در ادامه راه با مشکل روبه رو نشویم.

    وی با بیان اینکه همه خیرخواه تیم نفت مسجدسلیمان نیستند افزود: متأسفانه شیطنت‌هایی که از بیرون به وجود آمد سبب شد این تفکر به وجود آید که بین بازیکنان اختلاف وجود دارد اما اینگونه نیست و شاید برخورد ناخواسته‌ای در تمرینات پیش آمده باشد که اجتناب‌ناپذیر است. در تمرین برخورد فیزیکی داریم و شاید بازیکنان روی یک توپ به هم اعتراض کنند اما انشعاب پیدا کردن بازیکنان کم لطفی در حق مسجدسلیمان است.

    مهاجری با بیان اینکه تیمش نیاز به انرژی مثبت دارد گفت: نتایج کسب شده برای مردم و تیم ناراحت‌کننده است اما این ناراحتی باید ما را به خود آورد و نسبت به مسوولیت های خود قویتر کار کنیم. امیدوارم داور در بازی فردا جمعه ، عدالت را برقرار کند تا ۲ تیم روی بحث داوری مشکلی نداشته باشند. 

    دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان از ساعت ۱۷ فردا جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.