×
آخرین اخبار

با توجه به گرد و غبار و گرمای هوا در خوزستان فوق العاده هایی برای سهولت زندگی خانواده ها در این استان باید تعریف شود

  • کد نوشته: 4384
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۲
  • 1074 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه مسجدسلیمان نقطه آغازین خود را پیدا کرده است اظهار داشت: بحمدالله در چند سال اخیر تلاش های خوبی در شهرستان مسجدسلیمان انجام شده است از جمله کارخانه آلومینیوم و پتروشیمی و… که این […]

    با توجه به گرد و غبار و گرمای هوا در خوزستان فوق العاده هایی برای سهولت زندگی خانواده ها در این استان باید تعریف شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه مسجدسلیمان نقطه آغازین خود را پیدا کرده است اظهار داشت: بحمدالله در چند سال اخیر تلاش های خوبی در شهرستان مسجدسلیمان انجام شده است از جمله کارخانه آلومینیوم و پتروشیمی و… که این مسائل به سادگی انجام نشده است.

    دکتر محسن رضایی در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر اینکه مسایل مختلف مسجدسلیمان را با جزئیات و به ریز دنبال و پیگیری می کنم و در این راستا هر کمکی که احساس کنم دریغ نخواهم کرد اظهار داشت: برای حل مشکلات شهرستان راه ها را هموار می کنیم و این حق مردم مسجدسلیمان بزرگ است.

    وی تصریح کرد: با جلساتی که با مسئولین استانی گرفته ایم، در جهت چشم انداز و توسعه کل استان طرحی را با همفکری مسئولان و صاحب نظران برنامه ریزی کرده ایم که در این رابطه تقسیم کار شده است از جمله این تقسیم کار اینکه جنوب استان شامل خرمشهر ابادان شادگان به عنوان منطقه آزاد تجاری؛ دشت را برای کشاورزی و صنایع کشاورزی؛ شمال استان از جمله مسجدسلیمان به عنوان منطقه ویژه آزاد اقتصادی انرژی در نظر گرفته شده است.

    وی خاطرنشان کرد: افق ما در استان این است که تا ۱۴۰۴ باید به منطقه ویژه اقتصادی انرژی در شمال خوزستان برسیم.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد؛ پتروشیمی و پتروپالایش و آلومینیوم که فاز اول آن اجرا شده است در راستای ایجاد منطقه آزاد انرژی است که باید با توجه به افق پیش بینی شده صنایع پایین دستی و زیر مجموعه ایی این طرح ها تعریف و فعال شود و این مسئله را جدی پیگیری می کنم.

    دکتر محسن رضایی در خصوص راه های ارتباطی و جاده ها از جمله جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان در زمینه جلسه با خانم ابتکار و حل مشکلات و ‌موانع زیست محیطی این جاده قول پیگیری و مساعدت دادند.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نهضت توانمند سازی و خود باوری باید در جامعه و مسجدسلیمان رشد یابد افزود: لازم است در همین راستا فرماندار محترم و مسئولان ستاد توانمند سازی جلسات مختلفی را برگزار و راه کارهایی جهت توانمند سازی در شهرستان اخذ و این مهم به جد پیگیری شود.

    دکتر محسن رضایی با تاکید بر اینکه نباید نگاه ها تنها به سرمایه گذاری دولتی برای رفع محرومیت ها باشد خاطرنشان کرد؛ این وضعیت باید تغییر کند و نگاه ما باید به آسمان اراده ، و خودباوری خودمان باشد ، باید روی پای خود بیاستیم تجربه نشان داده شده که هر وقت با خودباوری روی پای خود ایستادیم سخت ترین موانع را پشت سر گذاشتیم‌.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در زمان جنگ جوانان ما با خود کفایی و خودباوری روی پای خود ایستادند و در برابر دشمنان تا دندان مسلح و با تجهیزات کامل پیروز شدند افزود : امروزه همه باید احساس تکلیف کنیم ما جوانان مبتکر و خلاق و با استعداد بسیاری داریم که باید این جوانان را تشویق به خودباوری و تولید کنیم خانواده های ما باید اقتصادی، مولد و تولید کننده باشند و بخش خصوصی باید تشویق و بیش از پیش فعال شود. امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و مهم این است که محصولات و کالاهای ما بازار منطقه را در بر بگیرد.

    محسن رضایی در خصوص مشکلات مردم در خوزستان از جمله گرد و غبار و گرمای بی سابقه تصریح کرد؛ باید به طور جدی این مشکلات را پیگیری و حل کنیم چرا که در استان هایی از جمله خوزستان و سیستان بلوچستان(زابل) که شرایط زندگی برای مردم سخت شده است مسئله مهاجرت می تواند نگران کننده باشد به همین منظور لازم است در این خصوص فوق العاده هایی برای راحتی زندگی در این استان ها تعریف شود.

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *