×
آخرین اخبار

۱۶ استان درگیر سیل و کولاک

  • کد نوشته: 14257
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۷
  • 577 بازدید
  • رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی ، برف و کولاک در ۱۶ استان کشور، گفت: بیش از ۳ هزار نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.

    ۱۶ استان درگیر سیل و کولاک

    مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع سیل و آب‌گرفتگی در کشور اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا کنون ۷ استان اردبیل، ایلام، همدان، خوزستان، قزوین، کرمانشاه و لرستان درگیر این حادثه شده‌اند.

    وی با اشاره به امدادرسانی ۱۲۶۵ نفر در ۳۱ شهر، روستا و منطقه عشایرنشین گفت: متأسفانه یک نفر در اندیکای خوزستان به دلیل این حادثه جان خود را از دست داده است.

    رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: تعداد زیادی حادثه‌دیده اسکان اضطراری یافته و به مناطق امن منتقل شده‌اند. همچنین ۱۰۹ واحد مسکونی تا کنون از آب تخلیه و ۴۱ خودرو در جاده‌های کشور از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

    سلیمی با بیان اینکه امدادرسانی در خوزستان همچنان ادامه دارد گفت:‌برف و کولاک نیز طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۲ استان آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، تهران، خراسان‌شمالی‌، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان را متأثر کرده است. وی از امدادرسانی بیش از ۲ هزار نفر و رهاسازی ۳۲۱ خودروی گرفتار در برف خبر داد و گفت:‌تیم‌های امدادی در ۲۴ محور کوهستانی مشغول ارائه خدمات به مسافران در راه مانده هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *