×
آخرین اخبار

۱۱ حمله حزب الله به مقرهای نظامیان اسرائیلی

  • کد نوشته: 181719
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۴
  • 71 بازدید
  • نیروهای حزب الله لبنان از صبح امروز، ۱۱ مقر متعلق به نظامیان رژیم صهیونیسی را هدف حملات موشکی خود قرار دادند که سنگین‌ترین حملات به مقرهای «یوآف» و «برکه ریشا» بود که با دهها موشک صورت گرفت.

    ۱۱ حمله حزب الله به مقرهای نظامیان اسرائیلی

    حزب الله در ادامه حمایتهای خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی، از صبح امروز، ۱۱ بار مواضع نظامیان اسرائیلی را هدف قرار داده است.حملات حزب الله از ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه صبح امروز به وقت محلی، با موشک‌باران مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ واقع در کریات شمونه (شمال فلسطین اشغالی) آغاز شد. نیروهای مقاومت لبنان پس از آن، محل استقرار نظامیان صهیونیست را در شهرک اسرائیل «کفر یوفال» هدف قرار دادند.ادامه حملات حزب الله ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی بود که موضع «رویسات العلم» را با موشک هدف قرار داد. به فاصله پنج دقیقه بعد، نیروهای مقاومت، مقر «السماقه» واقع در مزارع اشغالی شبعا را موشک‌باران کردند.

    حزب الله پس از آن در ساعت ۱۵، تجهیزات جاسوسی نظامیان اسرائیلی را در مقر «برکه ریشا» منهدم کرد. ساعت ۱۷ و ۴۰ هم، حملات از سر گرفته شد و در جریان آن، یک ساختمان که محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک «المناره» بود، با سلاح مناسب هدف قرار گرفت.نیروهای مقاومت لبنان، پس از آن، یک ساختمان در شهرک اسرائیلی «المطله» را که نظامیان صهیونیست در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند. حمله بعدی ساعت ۱۹ بود که در جریان آن، مقر «یوآف» را با دهها موشک کاتیوشا در هم کوبیده شد.حزب الله مقر «کیلع» را نیز با چند موشک کاتیوشا، هدف قرار داد. حملات بعدی نیروهای حزب الله به مقرهای برکه ریشا (با موشک برکان) و «حانیتا» بود که موشکها به هدف اصابت کرد.

     

     

    «ایتان داویدی» رئیس شورای شهرک اسرائیلی «مارگالیوت» چند روز پیش، درباره سنگین موشکی حزب الله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان گفت که «وضعیت در اینجا غیر معقول است و نمی‌توانیم هرگاه که بخواهیم ورود و خروج داشته باشیم».وی چند روز پیش از ارتش اسرائیل خواسته بود که شهرک‌های لبنانی «حولا»، «مرکبا» و «میس الجبل» را نابود کنند، ولی این اظهارات در شبکه‌های اجتماعی با تمسخر روبرو شد؛ زیرا داویدی به همراه سایر صهیونیست‌ها از مارگالیوت گریخته‌اند ولی ساکنان لبنانی شهرک‌های مذکور همچنان در خانه‌های خود حضور دارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *