×
آخرین اخبار

۹۸نیروی امدادی موفق به راه یابی به آزمون درجه ایثار شدند

  • کد نوشته: 51398
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۷
  • 605 بازدید
  • معاون جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: ۹۸نفر  نجاتگر یکم با شرکت در بازآموزی مهارتی و آمادگی جسمانی موفق به اعزام به آزمون درجه ایثار شدند.

    معاون جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی :

     

    به گزارش دیدگاه نیوز ، میر علی آقا سیدی با اشاره به نحوه و شرایط عضویت در هلال احمر بیان کرد: امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر از طریق شرکت در دوره های عمومی امداد و نجات و تشکیل پرونده حائز درجه امدادگر سه می شوند.

     

    وی ادامه داد: همچنین اعضای داوطلب با شرکت در عملیات ها و برنامه های امدادی و طی دوره هایی ویژه به امدادگر دو، یک و سپس به رده های نجاتگر سوم، دوم، یکم و در نهایت به درجه ایثار ارتقاء می یابند.

     

    سیدی اظهار کرد: اعطای درجات امدادگران و نجات‌گران با هدف ارتقای امدادگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در کسب آموزش، ساماندهی و حفظ امدادگران و داشتن آرشیو اطلاعات امدادگران انجام می شود.

     

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی بیان کرد:  ۹۸ نفر امدادگر و نجاتگر در کمیته اعطاء و ارتقای درجه استانی واجد شرایط شناخته شده اند.

     

    بیشتر بخوانید:

     

     

     

    وی با بیان اینکه از این تعداد ۹۸نفر بعد از شرکت در باز آموزی ،  مهارتی و آمادگی جسمانی موفق به ارتقای درجه شدند، گفت: این افراد شامل  ۸۹ آقا و ۹خانم می شوند.

     

    معاونت امداد ونجات بیان کرد: این آزمون در دو مرحله آزمون جسمانی شامل (تست کوپر ، دراز نشت ، انعطاف نیم تنه و جلو ، روی ۴۵ متر ، پرش طول در جا ، فشار موازی ، پرش جفت دو طرف ، دوی مارپیچ ، معلق ماندن) آزمون مهارتی شامل کمک های اولیه ، آزمون جستجو ونجات جاده ، آزمون جستجو در آوار ، آزمون جستجو در کوهستان ، آزمون جستجو و نجات در محیط های آبی

     

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان شد: همچنین ۸۹ نفر نجاتگر یکم برای شرکت در آزمون کشوری ایثار موفق به کسب امتیاز لازم و برای شرکت در این آزمون معرفی شدند.   گزارش ناصر غلامی هوجقان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل