×
آخرین اخبار

یک عضو مجلس خبرگان رهبری در بابلسر ترور شد

  • کد نوشته: 127294
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۶
  • 127 بازدید
  • عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در بابلسر ترور شد و به شهادت رسید

    یک عضو مجلس خبرگان رهبری در بابلسر ترور شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ آیت الله سلیمانی صبح امروز در حمله مسلحانه توسط افرادی به شهادت رسید و ضارب نیز دستگیر شده است.

    عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.

    آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.

    به گفته یک منبع آگاه آیت الله سلیمانی در پی این سوء قصد که با حمله یک فرد مسلح در بانک ملی مرکزی بابلسر اتفاق افتاد جان خود را از دست داده است.

    این منبع آگاه با بیان اینکه در جریان این سوء قصد ۳ نفر دیگر نیز مجروح شده اند، گفت: ضارب نگهبان بانک بود که از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شد

    یکی از شاهدان عینی می گوید: آیت الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب او را به رگبار بست.

     

    روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مازندران با تایید خبر قتل آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در بابلسر گفت: آیت‌الله سلیمانی صبح امروز در حمله مسلحانه توسط افرادی به قتل رسید و ضارب نیز دستگیر شده است.

    آیت‌الله عباسعلی سلیمانی فرزند علیجان متولد سال ۱۳۲۶ در منطقه انو شهرستان سوادکوه است و مسئولیت‌هایی نظیر امامت جمعه و عضو شوراى ائمه جمعه استان مازندران از ۱۳۵۹ تا ۱۳۸۰، مسئول نهاد رهبرى در مراکز آموزش عالى ملى از سال‏هاى ۱۳۶۰ تا ۱۳۷۵، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از جمله مسئولیت‌های آیت الله عباسعلی سلیمانی بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *