×
آخرین اخبار

هاشمی‌فرد ساخت، کعبی نواخت؛
یک زوج کار را برای اشکش در آورد!

  • کد نوشته: 186590
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۳
  • 48 بازدید
  • تیم نفت مسجدسلیمان و ابراهیم اشکش سه امتیاز مهم بازی با شهرراز شیراز را مدیون توانمندی‌های دو مدافع بومی خود است.

    یک زوج کار را برای اشکش در آورد!

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ توانمندی‌ و خصوصیات منحصر به فرد دفاعی، تبحر خاص در امر گلزنی و گل‌سازی امین هاشمی فرد و امین کعبی دو مدافع بومی تیم نفت مسجدسلیمان موجب شده تا یک زوج ایده‌آل در قلب خط دفاعی این تیم مدعی پدید آید که علاوه بر دفاع حضور موثری نیز در حملات تیم‌شان دارند به طوری که منجر به گلزنی و تاثیرگذاری مستقیم آنها در به ثمر رسیدن گل‌های مهم برای تیم‌شان شده است.

    هاشمی‌فرد با ثبت ۲ گل و ۴ پاس گل و امین کعبی با ثبت ۳ گل و ۳ پاس گل به عنوان مدافع بیشترین اثرگذاری را در نتایج و امتیازهای تیم نفت مسجدسلیمان داشته‌اند. آنها در بازی مهم قبلی نفت نیز موثر واقع شدند و توانستند در برد ارزشمند تیم‌شان تاثیر مستقیم داشته باشند.

    در شرایطی که مسابقه دو تیم تا حدود دقیقه ۶۷ با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد امین هاشمی‌فرد که به همراه امین کعبی برای شرکت در حمله و کمک به خط هجومی تیم‌شان پیش کشیده بودند بر روی ارسال محمدرضا خدری به محوطه جریمه شهرراز با ضربه سر کعبی را در یک موقعیت ایده‌آل گلزنی قرار داد که او نیز با استفاده از فرصت بدست آمده این موقعیت را تبدیل به گل کرد تا بدین شکل این زوج دفاعی در مسابقه حساس و حیاتی کار را برای نفت مسجدسلیمان و ابراهیم اشکش در بیاورند.

    از دو نکته جالب توجه دیگر در مورد این زوج اول اینکه هر کدام از آنها مجموعا طی فصل اخیر و ۲۵ هفته فصل جاری که در یک تیم مشترک عضویت داشته و به میدان رفتند بالای ۱۰ گل به ثمر رساندند که گل‌های‌شان روی پاس گل‌ یکدیگر به ثمر رسیده است، به عبارت ساده‌تر اینکه گل‌های هاشمی فرد روی پاس‌های امین کعبی و گل‌های کعبی روی پاس‌های زوج خود به ثمر رسیده است.

    مورد دوم هم اینکه در کل سه گل امین کعبی روی پاس گل‌های امین هاشمی فرد به ثمر نشسته به عبارت دیگر از ۴ پاس گل هاشمی‌فرد سه پاس مربوط به گل‌هایی بوده که امین کعبی وارد دروازه حریفان کرده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *