×
آخرین اخبار

گام نخست طرح تکمیلی جاده امیدیه – جایزان توسط شرکت نفت آغاجاری شروع شد

  • کد نوشته: 103701
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۲
  • 209 بازدید
  • اهواز – خبر روز – مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: عملیات اجرایی گام نخست طرح تکمیلی جاده اصلی امیدیه – جایزان روز چهارشنبه توسط این شرکت و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شروع شد.

    گام نخست طرح تکمیلی جاده امیدیه – جایزان توسط شرکت نفت آغاجاری شروع شد

    به گزارش روز پنجشنبه دیدگاه نیوز از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مهندس جواد تقی زاده افزود:با پیگیری کارشناسان این شرکت و همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گام نخست این طرح شامل اجرای آسفالت لایه دوم، ایمن سازی نقاط حادثه خیز و خط کشی است  که با هزینه ای بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال از محل پروژه های سرمایه ای شرکت ملی نفت ایران، توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری انجام خواهد شد.

    وی با اشاره به آغاز به کار گام نخست این طرح و تاکید بر زمان بندی آن افزود: در راستای تسریع در اجرای این طرح ، گام  دوم  نیز با هزینه ای بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال شامل عملیات خاکی، زیرسازی، روسازی، احداث پُل ها و ابنیه های فنی، درحال واگذاری به پیمانکار است  و عملیات اجرایی آن تا چند روز آینده شروع خواهد شد.

    تقی زاده گفت: با تکمیل این طرح و بهره برداری از جاده محور امیدیه-میانکوه- جایزان علاوه بر کاهش خطرات جاده‌ای و افزایش ایمنی، کوتاه‌‎تر شدن مسافت و صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان را به دنبال خواهد داشت.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در پایان از پیگیری و تلاش های مستمر، برای تامین اعتبار مورد نیاز به منظور تکمیل و راه اندازی تونل ورودی این جاده خبر داد.

    شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با مرکزیت شهر امیدیه ، یکی از پنج شرکت تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که روزانه ۷۰هزار بشکه نفت خام تولید می‌کند.

    این شرکت نفتی که در محدوده‌هایی از استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان فعال است در زمینه تولید و بهره‌برداری، فراورش وانتقال نفت خام و گاز طبیعی وهمچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.

    شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب با پنج شرکت تابعه نفت و گاز مسجدسلیمان، کارون، مارون ، آغاجاری و گچساران روزانه حدود ۳میلیون بشکه نفت و ۱۰۰ میلیون متر مکعب گاز تولید می‌کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.