×
آخرین اخبار

کوله های تریاکی در بیابان

  • کد نوشته: 65781
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۳
  • 402 بازدید
  • سرپرست معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف 101 کیلو و 500 گرم تریاک از کوله های همراه آنان خبر داد.
    کوله های تریاکی در بیابان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سرهنگ “محمد دالوند” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد و کنترل هوشمندانه منطقه بیابانی اطراف یکی از محورهای مواصلاتی به ۳ نفر که با کوله هایی بر پشت خود در حال تردد در این منطقه بودند مشکوک شده و بلافاصله به آنها دستور ایست دادند.

    وی افزود: متهمان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که در این لحظه ماموران به تعقیب آنها پرداخته و در یک اقدام ضربتی نسبت به دستگیری آنان اقدام و در بازرسی از کوله های همراه آنان ۶۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

    سرپرست معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: همچنین ماموران در ادامه این عملیات یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که را در این منطقه متوقف و در بازرسی از کوله پشتی داخل خودرو ۴۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

    این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده در این عملیات گفت: با توجه به اینکه راه های اصلی استان با هوشیاری و اشرافیت بالای ماموران برای قاچاقچیان و سوداگران نا امن شده به همین دلیل این افراد مواد مخدر خود را از راه های فرعی و بیابانی منتقل می کنند تا از تیر رس ماموران در امان باشند اما غافل از اینکه پلیس در تمام نقاط استان حضوری مقتدرانه دارد و اجازه جولان به آنان را نمی دهد. / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *