×
آخرین اخبار

کمتر از ۵۰ میلیارد تومان برای اتمام یک چهارم طرح های نیمه تمام لرستان نیاز است

  • کد نوشته: 106284
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۷
  • 232 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – استاندار لرستان گفت:‌ ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان بر اساس گزارش سال ۹۸ مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای اتمام یک چهارم طرح های نیمه تمام استان نیاز است.

    کمتر از ۵۰ میلیارد تومان برای اتمام یک چهارم طرح های نیمه تمام لرستان نیاز است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، فرهاد زیویار پنجشنبه شب در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ طرح ناتمام عمرانی در استان وجود دارد و  یک چهارم آن کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیاز دارند که بیشتر آنها در مورد خرید تجهیزات و دستگاه های اداری و موسسات هستند.

    وی با تاکید بر به روز رسانی و اراپه آمار دقیق گفت: بر اساس گزارش فعلی؛ ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان برای تعیین تکلیف و اتمام این طرح ها نیاز است که تامین آن از محل اعتبارات استانی مشکلی ندارد اما باید برای اقدامات دقیق تر؛‌ جلسه ای بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار و عدد جدید احصا شود.

    استاندار لرستان همچنین در خصوص سفر رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استان ها گفت: این بازدید ها به طور معمول تخصیص اعتبار مشخصی در بر ندارد بلکه کمک کننده تخصیص برای برخی پروژه ها و تسهیلگر طرح ها است به همین دلیل حضور نمایندگان در قالب کمیسیون ها به دولت کمک می کند تا خلا بودجه و اعتباری؛ با رایزنی بین دولت و مجلس برطرف شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *